1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb helaas weinig nieuws te melden. Ik stuur alle klachten door en probeer e.e.a. te bewaken op voortgang, maar de oplossingen laten helaas op zich wachten.
     
  2. Dan vraag ik me toch af......leg es uit hoe dat in zijn werk gaat ; In het geval van mijn ouders bijvoorbeeld al 8 weken zonder telefonie .
    Wil dit zeggen dat 8 weken lang een of meerdere monteurs aan de centrale werken om d.m.v. verbindingen checken na te gaan waar het fout zit ?
    Of zitten medewerkers achter de computer constant al 8 weken hier aan te werken , Of rijden 8 weken lang medewerkers heel het land af om alle kasten na te gaan op storingen ?????????
    Kortom......WAT wordt er prcies aan gedaan dan......gedurende 8 weken ????
     
  3. Vandaag al 8 weken geen telefoon

    Dat vraag ik me inderdaad ook af. Ik heb al sinds 8 weken geen telefoon meer. Ik heb vorige week in een laatste poging maar helemaal opnieuw een alles-in een pakket aangevraagd. Misschien gaat het zo wel lukken. Tot op heden echter nog niets vernomen.

    Facturen ontvang ik wel, weliswaar niet van telefonie, maar de rest (internet, dig. tv en TV Totaal pakket) daar klopt ook niet veel van. Hier ga ik morgen maar weer eens voor bellen.

    Ik heb ook geen idee meer tot wie ik mij moet wenden om toch nog telefoon te kunnen krijgen. Ik geef het bijna op. Alleen heb ik geen idee hoe ik mijn telefoonnummer dan weer bij de KPN krijg, aangezien alles wel gewerkt heeft via Ziggo.

    Ik hoopte eigenlijk dat het voor het eind van het jaar toch opgelost zou zijn..........
     
  4. radeloos

    Ik heb ten einde raad vandaag een brief gestuurd met het dringende verzoek nu eindelijk eens serieus te reageren op beide klachten die ik heb.

    Vorige week vrijdag hebben we onze TV decoder naar Ziggo gebracht en deze zouden we zaterdag terugkrijgen...je raad het al geen reactie en geen decoder.

    De telefoon werkt ook nog steeds niet ondanks alle formulieren, telefoontjes en klachten bij Trosradar, hier en coax.nl.

    Wat moet je nog meer om alleen een produkt af te nemen....Wat betkend het woord klant nog Ziggo.
     

  5. IAls je in Paterswolde woont, zou ik maar eens langs gaan met je klachten bij Ziggo aan het Winschoterdiep 60 te Groningen. mij ervaring is dat dit veel beter werkt dan telefoontjes en E-mails !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2008
  6. Daarnet gelezen... Hulde aan de schrijver! :thankyou:

    Heel veel dingen in het stukje zijn (helaas) erg herkenbaar voor mij als klant. En omdat ik zelf beroepsmatig altijd in grote ICT organisaties heb gewerkt, verbaas ik me soms des te meer over de gang van zaken, omdat je gewoon weet dat dingen anders kunnen en zouden moeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2008
  7. Als je wat zuidelijker woont (Brabant), is er dan een alternatieve vestiging waar je aan zou kunnen kloppen?
     
  8. Volgend ZIGGO probleem

    Ruim 6 weken heb ik zonder werkende telefoonverbinding van ZIGGO gezeten en ik was erg blij toen de storing was opgelost. Afgelopen vrijdag begon het gezeik helaas weer. 's Avonds opeens geen internetverbinding meer en een paar uur later ook geen telefoonverbinding meer. Gebeld met de Klantenservice. "Nee, er zijn geen storingen (standaard verhaal). Ik zal u een nieuw setje met kabel toezenden dan moet het weer werken." Aangegeven dat ik niet aan de kabel heb gezeten maar dat de verbindingen opeens weer weg zijn. Ik ben het gezeik met ZIGGO nu wel zo ontzettend zat. Na enig aandringen is er een monteur ingepland. "Er worden wel voorrijkosten in rekening gebracht". Ik dacht het niet en als dat wel gebeurt breng ik ze in mindering op de eerstvolgende incasso.

    Goed ik ga nu maar weer naar het volgende forum (Internet) en Tros Radar.
     
  9. Beetje jammer,
    telefonisch is beloofd dat de tweede telefoonlijn het op 30 nov weer zou doen,
    maar helaas was dat weer een loze loften.

    We zitten ongeveer 10 !!!! weken zonder tweede telefoonlijn.

    SCHANDALIG !

    Nu is het geduld echt op,
    ik had begrip voor het probleem maar 10 weken vindt ik echt VEEEL te veel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina