1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. ik waardeer je inzet enorm absoluut maar ik heb helaas het gevoel dat het merendeel van je collega's die ik aan de tel krijg zoiets hebben van "ik verdien makkelijk mijn geld door klanten aan het lijntje te houden"
    vandaag zou het werken en nu blijkt het dus weer niet opgelost. nu had het weer te maken met provisining. moest dus weer voor de 10x dat formulier ingevuld worden.... heb de doos alvast te voorschijn gehaald....
     
  2. Ik behoor jammergenoeg bij die groep mensen die boven die 7 weken uitstijgen....ik wilde maar dat het anders was. Inmiddels weer via mail te horen gekregen dat de Technische Dienst er mee bezig is.....dat zijn ze al vanaf eind september....dus tel maar uit.:shock:
     
  3. Tuurlijk , technisch is het jammer dat het niet lukt ;Maar koppel dit dan als ZIGGO terug richting je klant op een correcte en klantvriendelijke manier , maar niet, zoals in het geval van mijn ouders, gewoon niks laten horen en die mensen gewoon door laten betalen voor iets wat je niet kan leveren..........:no::no::no::no::no:
    Ik , als tussenpersoon , kreeg 3 weken geleden , na inschakelen van coax.nl , een telefoontje van een vrij hoog geplaatst persoon bij ZIGGO met diverse verontschuldigingen ! De zaak zou bovenaan de lijst komen en de hoogste prioriteit krijgen ! Ik stelde voor een monteur langs te sturen met een nieuw modem, maar hij verzekerde me dat het absoluut NIET aan het modem lag , het probleem zat in de centrale ! Komt er deze week een monteur langs (ja 3 weken na die uitspraak...), met nieuw modem........:evil: Na 5 minuten zegt ie dat het modem nog goed is , dan denk ik : Dit slaat echt alles !!!!!:evil: We gaan nou de ZEVENDE week in , een periode waarin mijn ouders van 70+ geen vaste telefoon-verbinding hebben , waarvoor ze wel betalen , een tijd waarin ze VERPLICHT een mobieltje moesten aanschaffen en leren mee om te gaan , een tijd waarin hun familie en vrienden en kennissen hun niet konden bereiken................:evil:
     
  4. 7 weken geen telefonie

    Ik heb al sinds 7 weken geen telefoon meer. In die tijd ben ik overgestapt naar het alles in 1 -pakket wat in begin vlekkeloos leek te lopen. Echter op vrijdag 10 oktober had ik geen telefoonverbinding meer. Zondags heb ik dit voorval (ik had het niet direct in de gaten) aan de helpdesk en deze zei dat er heen werd gekeken. Maar helaas ben ik nog na diverse telefoontjes via mijn mobiel en diverse klachten nog altijd niet geholpen. Ik krijg altijd een standaard brief of antwoord terug. Het ligt bij de technische dienst. Als iemand mijn telefoonnummer belt krijgt hij iemand anders uit een andere stad aan de lijn. Wat kan ik nog doen ik ben machteloos???

    Groetjes Rico Serra
     
  5. Ik heb eigenlijk nog geen (grote) problemen gehad met Ziggo op postcode 5403 (oud @home dus). Ook de telefonie storing is ons huis voorbij gegaan. Heb ik geluk of krijg ik straks de hele lading in één keer? ;)
     
  6. Telefoon storing

    Hallo Vorige week Donderdag 20 Nov.ben ik verhuisd en internet + telefoon aangesloten in mijn nieuwe woning, alles werkte meteen en dat is fijn als je midden in een verhuizing zit,maar!!!!!er was toch iets mis bleek later, ik kon niet gebeld worden, het gaf steeds een gesprekstoon.De helpdesk maar gebeld en na 6 ja ZES gesprekken kunnen ze mij nog niet bereiken iedere keer als ik doorverbonden werd naar de desbetreffende afdeling viel de telefoon verbinding weg hier word je echt niet vrolijk van. Ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.
    Delaville
     
  7. Delaville, en met een mobiele telefoon bellen? Ook je mob. nr. opgeven als correspondentie nummer moet dan toch makkelijker zijn voor beide partijen als de huistelefoon het niet doet.
     
  8. Vul dan even het formulier in wat in de startpost genoemd wordt in dit topic. Vergeet niet alles (ook huisnummer) in te vullen en een beschrijving wat er aan de hand is.
     
  9. vanaf 5 november geen telefoon meer

    Wij ondervinden ook spontaan problemen, als ik dit forum doorlees wordt ik niet echt vrolijk. Hopelijk kan Anoniem iets voor ons betekenen, ik heb het formulier ingevuld.

    De onbetrouwbaarheid van Ziggo is ongehoord. Het heeft totaal geen nut dat medewerkers van de helpdesk je te woord staan want ze bezitten geen mandaad je te helpen. Doorverwijzingen naar de T.D. zijn goed, maar concrete afspraken ontbreken. Ik mis een stok om ziggo te meppen, spreekwoordelijk. Ik ben klant tenslotte en we hebben elkaar een verplichting gegeven, ik betaal, ziggo levert telefoon. Als ik niet betaal komt er een deurwaarder langs, als ziggo geen telefoon levert moet ik begrip tonen en geduld opbrengen. Dat rijmt niet en ik ben geen sinterklaas. Voor mijn zuur verdiende geld wil ik telefoon geleverd hebben.

    Zo tot zover de frustratie.

    Concreet hebben we ruim 3 uur mobiel gebeld met ziggo. Om ons trouwen, de verhuizing en de komst van de baby voor te bereiden hebben we al veel extra mobiel kosten moeten maken. Sommige dingen moeten gewoon geregeld worden. Hoe vorderen jullie deze kosten terug op Ziggo?
    Ik neem geen genoegen met een vergoeding voor de abo kosten van telefonie tijdens de storing.

    Oja na onze verhuizing was het al mis met de verhuizing, dat koste 2 weken, maar wij waren nog vol begrip. Daarna werkte alles ook prima.
    Dus ach dat neem je er bij met een verhuizing
    Maar dus na 2 weken nu al ruim 3 weken geen telefoon meer.

    Hopelijk wordt het niet nog eens 3 weken, dan zijn we gewoon echt genoodzaakt over te stappen op een andere provider.
    Kan ik zomaar mijn geld terugvorderen, een rekening sturen van de door ons gemaakte kosten en het abonnemenet stopzetten?
    En dan te bedenken dat ik het alles in 1 pakket overwoog, ik durf er niet meer aan te beginnen nu.

    groeten erik en patries
     
  10. Bereid je voor op het ergste.........zie het geval van mijn ouders een paar posts terug !! :evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina