1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ondanks telefonische toezegging nog steeds geen oplossing

    Waar ik al bang voor was is gebeurd. Ondanks de telefonische toezegging van de ZIGGO-medewerker dat mijn storing als "high-priority" uiterlijk vandaag is opgelost is de storing nog steeds niet opgelost. ZIGGO wordt steeds onbetrouwbaarder.

    Moedeloos wordt ik van ZIGGO. :evil:

    En vervolgens maar blijven adverteren hoe goed het alles-in-één pakket is. Bullshit!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2008
  2. laatste redmiddel

    Moet dan een forum op internet het laatste redmiddel zijn i.v.m. de storing bij mijn ouders ? Het lijkt er wel op ; Al 6 weken zitten deze mensen ( beiden 70 jaar oud ) zonder telefonie !!!! verschillende medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad met excuses en beloften , maar tot op heden.........:evil::evil::evil::evil:
    Ook ik heb nu een pm naar anoniem gestuurd met de hoop dat misschien ???????????:oops::oops::oops::oops:
     
  3. Vul het formulier in

    Omniaharry,

    Vul in ieder geval het formulier in dit forum in.

    Zo kom je in ieder geval onder de aandacht bij ZIGGO.

    Succes,

    Gerrit
     
  4. Wat het klachtenformulier betreft: er staat daar nadrukkelijk dat het formulier bedoeld is voor storingen n.a.v. de migratie van @Home naar Ziggo.

    Ik heb geen plotselinge storing n.a.v. de migratie, maar bij mij heeft de binnenkomende telefonie simpelweg nog nooit gewerkt (duurt nu al ruim twee maanden).

    Moet ik dit formulier nu wel of niet invullen??

    User Anoniem zou eigenlijk afgelopen weekend een update geven (ik heb hem gegevens doorgestuurd via PM), maar voor mijn specifieke geval heb ik nog steeds niets gehoord, noch via het forum, noch via een verzoek dat via een PM aan Anoniem gedaan is.

    Dus wat moet ik nu??
     
  5. Eindelijk weer een werkende telefoonverbinding

    VERRASSING :-P:-P:-P:-P

    Mijn telefoonverbinding werkt na 6 weken eindelijk weer!! (Anoniem bedankt voor je inzet!!)

    Nu kan ik bezig om bij ZIGGO de onkosten vergoed te krijgen.

    Iedereen die nog geen werkende verbinding heeft wens ik héél veel succes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2008
  6. Het formulier kan gebruikt worden als er problemen zijn met telefonie.
    Heb ik helaas geen nieuwe informatie t.a.v. uw klacht, anders had ik dat zeker gemeld per PM en gepost.
    Ik heb vanavond verzocht om met nog meer support medewerkers de laatste klachten zsm weg te werken. Elke dag worden er klachten (zie o.m. Gerrit2a) opgelost, ook van gebruikers die hun klachten gemeld hebben via het formulier, maar helaas blijven er ook nog incidenten onopgelost.
     
  7. Onkostenvergoeding door ZIGGO

    Sinds gisteren heb ik weer een werkende telefoonverbinding en vandaag werd ik gebeld door ZIGGO. Zij informeerden of alles weer naar behoren werkte waarop ik gelukkig bevestigend kon antwoorden. Ik heb bij de medewerker aangegeven dat er nog een onkostennota richting ZIGGO gaat voor de gemaakte kosten met mijn mobiele telefoon.

    De medewerker van ZIGGO heeft hier zeer adequaat op gereageerd door direkt zelf een voorstel voor compensatie te doen waarin ik mij kon vinden. Nog even afwachten of het daadwerkelijk wordt verrekend maar daar ga ik voorlopig even vanuit.
     
  8. Ondertussen weer een aantal weken verder,
    nog steeds niks.

    Monteur langs geweest,
    die zegt het lampje is niet kapot dus ik kan u niet helpen.

    Lampje kapot ?
    DE LIJN IS DOOD !

    Antwoord van de monteur:
    Ik kan voor u ene ticket aanmaken dan lossen ze het probleem binnen een week op.

    Ondertussen weer twee weken later,
    nog steeds geen tweede telefoonlijn.

    Bel je met de helpdesk,
    ja de Td is er mee bezig....

    Nu raakt mijn geduld ook op.
     
  9. ondanks je goede hulp moet ik toch concluderen dat het nog niet werkt. ze hebben hem toen op opgelost gezet maar het heeft nooit gewerkt. elke keer als ik bel wordt gezegd dat de activatie is verschoven naar een andere datum..... erg vreemd allemaal. vandaag zou het moeten werken dus ik ben benieuwd als ik thuiskom. mocht het niet werken dan pak ik alles in en breng het hoogstpersoonlijk naar het kantoor in groningen (waar ik in de buurt werk)....... denk dat ze daar niet zo blij zullen zijn als ik binnen kom want ik ben woest.... dan durven ze ook nog vanaf 23 okt abbonementsgeld voor de telefonie te vragen...:censored:
     
  10. Hoewel er verschillende problemen opgelost zijn, zijn er ook nog verschillende mensen wiens klacht niet is opgelost.
    Ik ben me daarvan volledig bewust. Ik ben niet instaat geweest om voldoende focus op de problemen te krijgen en daarmee alle issues opgelost te krijgen. Ook ik moet met lede ogen toezien dat we klachten van soms meer dan 7 weken niet opgelost te krijgen.


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina