1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een familielid van mij had al twee weken geen telefoon meer.
    Gisteren een PM gestuurd naar Anoniem.
    Vandaag doet de telefoon het weer.
    Anoniem bedankt voor je snelle service ook namens de familie.
     
  2. Goed te horen.

    Sommige storingen zijn eenvoudig op te lossen, andere vragen helaas veel meer tijd, met alle gevolgen van dien.
     
  3. Help al bijna 4 weken geen telefoon. Graag advies...

    Bij toeval kwam ik terecht op deze site. Ik heb mij direct ingelogd, want ook wij hebben al bijna 4 weken geen telefoon. Ik bel regelmatig met de klantenservice van Ziggo... Ze beloven bergen... Maar hebben tot op de dag van vandaag nog niets gedaan! Ze beloven binnen drie werkdagen het probleem op te lossen. Maar dit gebeurt niet... :no:Ook heb ik mijn mobiele nummer achter gelaten. De klantenservice melde dat de Technische Dienst contact met mij zou opnemen. Ook dit is nog nooit gebeurd.:?
    Ik heb geen vertrouwen meer in deze zaak. Wat kunnen wij nog meer doen? Of is een andere provider de enige oplossing? Met @home hebben we nooit problemen gehad! Met internet en tv digitaal hebben we geen problemen... Maar het is erg lastig als je geen telefoon hebt!
    Wie heeft nog wat adviezen?
     
  4. Formulier voor melden storing(en)

    Hallo Marm73,

    Vul in ieder geval het formulier op deze site in. Heb ik ook gedaan en dan komt er in ieder geval een beetje schot in de zaak.

    "Door de migratie van @Home klanten hebben diverse mensen sinds begin oktober problemen door een niet werkende telefoon. Volgens Ziggo zijn veel van deze problemen nu verholpen, echter in het forum zien wij nog veel meldingen van klanten in @home gebied waar de telefoon nog steeds niet werkt.

    Wij hebben op onze site nu een formulier beschikbaar waar zich mensen aan kunnen melden die nog steeds geen werkende telefoonverbinding hebben. Deze meldingen worden door ons direct doorgestuurd naar onze Ziggo contacten. Tevens kunnen wij op deze manier monitoren of de problemen echt grotendeels verholpen zijn.

    Dus:
    Werkt U telefoon nog steeds niet, woont U in het oude @Home gebied en heeft U recent geen afspraken met de helpdesk over uw probleem gemaakt, vul dan het formulier in wat U kunt vinden door op deze link te klikken.

    N.B.:
    Vul het formulier volledig in en gebruik het alleen voor genoemde problemen. U kunt het formulier alleen versturen als U ingelogd bent in het forum. Vergeet niet het volledige adres inclusief postcode in te vullen.

    Graag alle @Home migratie telefoon problemen verder in dit topic bespreken, in plaats van verspreid over het forum. We zullen zoveel mogelijk andere topics sluiten en naar dit topic verwijzen.

    Ziggo/Multikabel Gebruikers Vereniging "
     
  5. Bedankt Gerrit2a,
    Ik heb het formulier net ingevuld! Hopen dat er nu wel aangewerkt wordt.
    Bedankt,
    Marm73
     
  6. Wie heeft er nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

    Ik ben overgegaan op het alles in één plus pakket, de snelheid werd verhoogd maar vanaf 9 oktober geen telefoon meer.
    Ik heb een PM gestuurd aan Anoniem en per 4 november doet de telefoon het weer.
    Langs deze weg Anoniem bedankt voor de service.
     
  7. Graag gedaan.
     
  8. "anoniem"... vandaag een formuliertje ingevuld voor een kennis,
    kan jij mij vertellen of deze binnen is gekomen?
    je zult er 2 vinden op mn nickname, maar die van 17 november moet je hebben.

    graag hoor ik van je.


    alvast bedankt.

    berrie
     
  9. Gebeld door ZIGGO

    Ik ben 13 november gebeld door een medewerker van ZIGGO met de mededeling dat mijn storing nu een "high-priority" is en dat ik binnen 5 werkdagen weer een werkende telefoonverbinding moet hebben.

    Ben erg benieuwd of het ZIGGO nu wel gaat lukken om uiterlijk woensdag 19 november de storing opgelost te hebben. Ik heb al zoveel mailtjes gehad met beloftes dat het binnen 3 werkdagen opgelost zou zijn.

    Ter compensatie van al het ongemak hoef ik 2 maanden geen abonnementskosten te betalen. Ik heb de incasso toch al gestorneerd omdat ZIGGO geen diensten levert die in de overeenkomst zijn vastgelegd dus ik zie dit niet als een compensatie.
     
  10. Telefonie werkt nog steeds niet

    Mijn ouders zijn al 3 maanden bezig om hun telefonie aan de praat te krijgen.

    Ze hadden eerst alleen TV via @home.

    Een paar maanden geleden alles-in-1 basis aangevraagd. Het startpakket kwam snel, maar geen activatiecode etc erbij. Na 10 keer met de helpdesk bellen (elke keer werd gezegd: Over 3 werkdagen heeft u hem in huis) eindelijk de activatiecode ontvangen (en een nieuwe modem zonder telefonie ????) ..... de activatiecode ingevoerd en... internet werkend. Eindelijk iets, maar geen telefoon. Nu na zeker 10 keer de helpdesk te hebben gebeld nog steeds niets..... (en ik hoor nu weer de reclame op de radio ^$%##%^).

    We worden er moedeloos van. Ik ben bang dat het nooit gaat werken.

    Gr,
    Bas.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina