1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefoon

    Hallo.

    Ik ben net nieuw op dit forum. Wij hebben thuis nu ruim een maand geen vaste telefoon meer. Ik heb het formulier ingevuld. De klantenservice van Ziggo heeft ons niet bepaald geholpen en de mobiele telefoon kosten lopen ook op. Ondertussen heb ik al meerdere mailtjes gestuurd en een brief verzonden. Geen reactie.

    Hopelijk gaat het via dit forum wel lukken :thankyou:

    Wanneer krijg je iets te horen of je klacht in behandeling wordt genomen?

    Groetjes,

    Marc
     
  2. Hier werkt de telefoon weer!
    Bedankt. :thankyou:
    Tydens een gesprek met een van de mensen hier alles doorgenomen en nu werkt de telefoon weer.
    Kijk als je 2 aansluitingen op je modem hebt goed en vraag in welke aansluiting je het stekkertje doet.:)
     
  3. Hallo, ik woon in Hoorn (kruiwerk)en heb ook al een paar dagen geen telefoonverbinding.
    Hoor de beller wel, maar zij horen mij niet.....erg lastig en vervelend,vooral als je op een paar belangrijke telefoontjes zit te wachten.

    groet Harry
     
  4. Ik had dat verleden week ook. (De Goorn)
    Er zijn hier in het dorp meerdere mensen die al langer dan een week met datzelfde probleem zitten. :sad:
     
  5. bedankt voor je berichtje, inderdaad zijn er hier ook meerdere mensen (zelf uit de binnenstad) die al een tijdje geen of slechte verbindingen hebben.
    hopenlijk is het snel weer in orde:x

    groet Harry
     
  6. Geen telefoon

    Ik benm woonachtig in Diever, na abonnementomzetting naar alles-in-een-extra, sinds 6/11 geen telefoon meer, dus nu een week .
    Ruim € 50,00 aan prepaidtelefoonkosten verspeeld.
    Hieronder twee commentaren van Ziggo klantenservice:
    Wij hebben inmiddels van meerdere abonnees deze melding ontvangen. Deze meldingen zijn doorgestuurd naar onze Technische Dienst. Zij zijn dit probleem nader aan het onderzoeken en zullen dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen.
    Helaas kan ik u geen tijdsindicatie geven over wanneer het probleem is opgelost. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld. Wij gaan er van uit dat u weer snel naar tevredenheid gebruik kunt maken van uw abonnement van Ziggo.
    L. Paes
    Afdeling Klantenservice
    Wij hebben u eerder gemeld dat meerdere abonnees last hebben van dit probleem. Helaas doet deze storing zich nog steeds voor. Wij begrijpen dat deze situatie ongemak met zich meebrengt. Onze Technische Dienst doet haar best om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven over wanneer deze storing verholpen is.
    A. van Kesteren
    Afdeling Klantenservice
     
  7. de support van TVdigitaal.:applause:
     
  8. Nou zeg.....?!

    Wij hebben dus sinds 3 november gelukkig weer telefoon!
    Maar nu komt het;
    Vandaag belde ziggo op...
    Ja echt!
    Ze wilden even praten over een onkostenvergoeding!
    Naar aanleiding van de radar uitzending vertelde de meneer ons.
    Wij mochten zelf aangeven hoeveel onkosten we hadden gemaakt in die maand zonder telefoon. Uiteindelijk ronde hij ons genoemde bedrag ook nog eens af naar boven! :shock:
    We hebben het geld nog niet ontvangen natuurlijk, maar als dit echt is! Dan is dat toch wel een stap in de goede richting...
    Vervolgens werden excuses gemaakt dat ziggo het had nagelaten om ons per brief op de hoogte te brengen van de problemen. Dit zal in de toekomst anders aangepakt worden.

    Wij hopen natuurlijk dat er in de toekomst geen nieuwe problemen komen, maar dat ziggo nu deze stap heeft genomen, laat toch wel zien dat ze hun fout erkennen!!!!

    Ik hoop dat voor iedereen de problemen snel verholpen worden!
     
  9. Maastricht geen inkomende gesprekken mogelijk.

    Hallo Iedereen,

    Na een negatief advies van mij, zijn vorige week toch mijn schoonouders overgstapt naar het all in one pakket van ZIGGO.

    Sindsdien kunnen ze geen telefoon meer ontvangen. Ze kunnen gelukkig wel zelf bellen.

    Acties die ik heb ondernomen:
    • Nieuwe Telefoonkabel geprobeerd (Zelfde probleem)
    • Andere telefoon aangesloten, aan de nieuwe kabel. (Zelfde probleem)
    • ZIGGO maar gebeld
    Na een lang gesprek -> Dit hadden ze nog nooit mee gemaakt. Ik heb vervolgens om een incident nummer gevraagd. Iets wat voor ZIGGO ongebruikelijk was. Ze maken nml geen incidenten meer aan. (Als ICT'er klinkt dit heel raar in de oren)

    Het probleem kon de servicedesk niet oplossen en zou naar de Technische afdeling worden doorgegeven. Aangezien ze mijn schoonouders niet kunnen terug bellen hierover heb ik enkele 06 nummers achter gelaten.

    Vandaag weer terug gebeld met ZIGGO. Krijg je te horen dat het een bekend probleem is. ZIGGO kan mij niet vertellen wanneer dit wordt opgelost. (Raar dat afgelopen maandag iets anders s vermeld)

    Mijn grote vriend Google wees me op dit Forum. :applause:

    Mijn schoonouders hebben een zaak aan huis, en zijn nu dus onbereikbaar. Dat boeit ZIGGO niet:shock:, dan moeten ze maar zakelijke telefoon nemen. Of dan jullie problemen opgelost zijn.

    Hopelijk wordt dit snel opgelost.

    Helaas blijkt het inderdaad weer dat mijn standpunt over ZIGGO terecht is.

    Vriendelijke Groet,
    Marco Spronck
     
  10. Klinkt zeer herkenbaar, ik zit zelf al vele weken in die situatie.

    Mijn ervaring is dat er simpelweg niet teruggebeld wordt; ook al spreek je dat af. Zie andere postings van mij...

    Hmm, bij mij hebben ze tot op heden doen voorkomen dat het allemaal gewoon zou moeten werken, maar dat het gezien mijn geklaag dan toch blijkbaar nog niet werkt. Daarentegen kan iedere 'randdebiel' door het bellen van ons telefoonnummer simpelweg constateren, dát het nog steeds niet werkt.

    Nou, maak je borst maar nat. Ben al ruim twee maanden bezig m'n binnenkomende telefonie te regelen. :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina