1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die minachting voor de klant is er zeker.
    Ik kreeg net weer een mailtje terug van Ziggo en dit was LETTERLYK dezelfde mail als de mail die ik op 4 november kreeg!

    Ze vragen weer om geduld en begrip terwijl ik juist in mijn mail had gezegd dat ik dat niet veel meer heb!
    Ongelovelijk
     
  2. Ik heb over de status een apart onderwerp gestart:

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14290

    het feit dat bij jouw naam progress staat betekend dat het bij de oplosgroep ligt en in de komende dagen opgelost moet zijn !
    stuur me evt je klantnummer
     
  3. volgens mij heb ik geen formulier gezien of een PM gehad, om ben ik abuis.
     
  4. Anoniem ik doelde hiermee niet op jou.
    Het ging hier over mailtjes van de klantenservice.
    Ik ben heel blij dat jij me wel wilt helpen.:wink:
     
  5. Formulier is 31/10 om 14:03 verzonden door Sander1984 zie ik.
     
  6. Gedeeltelijk blij

    Beste Anoniem en Forum-bestuur,

    Ook namens ons bedankt voor al uw inspanningen. Wij hebben sinds gistermiddag rond 17.00 uur weer telefoonverbinding. Beide lijnen werken goed. Uiteraard zijn wij hier heel blij mee, maar we kunnen dit verhaal nog steeds niet afsluiten. We krijgen nl. nog steeds geen antwoord op de vraag hoe en waar wij onze onkosten kunnen declareren.
    Heeft u hier misschien een antwoord op? Wij willen graag verder en dit alles achter ons laten. Graag uw reactie.
    Anoniem; u zult mijn gegevens moeten hebben, daar ik in het overzicht voor kom van problemen die in behandeling zijn.

    P.S. Kunnen wij u ergens voordragen voor de reward "werknemer van het jaar"...:applause:?
     
  7. Alles-in-1-Plus

    Laat ik voorop stellen dat ik tot nu toe altijd tevreden ben geweest met @home. Geen storingen en een altijd werkende telefoon.

    Vorige week heb ik me aangemeld om alle losse onderdelen onder te brengen in het Alles-in-1-Plus-pakket. Dit weekend ging de snelheid van het internet al omhoog naar 8megabit. Echter sinds dat moment ook hier in Afferden mijn telefoonverbinding eruit. Inmiddels de 3e dag.
     
  8. Bedankt Anoniem en Ziggo

    Na er 5 dagen uitgelegen te hebben na omzetting in het alles in 1 pakket plus, met telefonie hebben we weer telefoon.
    Wat een verademing.

    Ik dank hierbij Anoniem en forumbestuur :pompom::pompom::pompom:en Ziggo :thankyou: om weer telefoon te hebben.
     
  9. Opgelost!

    Ook hier na omzetting, 4 dagen geleden weer telefoon.:pompom:
     
  10. Ik wilde maar dat ik kon zeggen dat alle problemen zijn opgelost.....

    Hier sinds eind september geen telefoon, gelukkig doet internet het wel weer, zodat ik nog enigzins op die manier op de hoogte gehouden kan worden van de gebeurtenissen. Om de kosten van de gsm nog enigzins te drukken, communiceer ik nu zo veel mogelijk via messenger en hyves met mijn dochter.

    De gsm heb ik ooit aangeschaft alszijnde een lifeline, alszijnde een extra middel zodat ik 24 uur bereikbaar ben, wat in mijn situatie en de situatie in het gezin van mijn dochter van levensbelang is.

    En dan heb je volop bellen via Ziggo, maar dan doet je telefoon het niet, en de rekeningen gaan gewoon door. Ik betaal voor wat ik krijg, niet voor datgene wat ik niet krijg, omdat door deze ongein mijn gsmkosten hoger zijn dan normaal en compensatie zal zeker zeer klantvriendelijk zijn. Ik heb in ieder geval niet de energie of het geld om via mijn gsm de klantenservice te blijven bellen.

    Ik ben blij dat ik via dit forum in ieder geval kan laten weten dat ik nog steeds geen telefoon heb....Ik hoor nog steeds in mijn hoofd:"Mevrouw, het zal nog 3 - 5 werkdagen duren". Ik ben inmiddels de tel kwijt over hoeveel werkdagen we verder in de tijd zijn. Om maar niet te spreken over de onkosten die nu hevig op het budget drukken. Elke ochtend weer druk ik mijn telefoon in en luister ik of ik inmiddels een kiestoon heb, maar ook vandaag was het weer heel stil.

    Het doet me goed om te lezen, dat de één na de ander weer telefoon heeft.....maar ik wilde wel heel graag dat ik dat ik dat ook kon zeggen...maar helaas.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina