1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Anoniem.

    Misschien kun je mij dan helpen.

    Ik heb dus ook een telefoniestoring.
    Via de chat moest ik mijn modem resetten, 1 minuut wachten en de telefoniekabel eruit halen.

    Dit werkte niet, volgens de gegevens stond mijn order administratief er wel goed in maar volgens de chatmedewerkster die mij goed heeft geholpen zou het kunnen liggen aan de internet / telefoniesplitter.

    Is dit zo of ligt het probleem inderdaad dieper zoals je melde?
     
  2. Het probleen zal niet veroorzaakt worden door de splitter, maar aan onze systemen waarin fouten voorkomen. Indien je je gegevens (naam adres woonplaats klantnummer) nog niet gestuurd hebt via het forum formulier dan kun je ze naar mij sturen per PM.
     
  3. Zijn dit ook de klachten die via het forumformulier bij jou zijn binnen gekomen? Ik sta er namelijk niet tussen terwijl ik wel het formulier heb ingevuld.
     
  4. Nee dit zijn de klachten die ik via een Private / Personal Mail heb ontvangen. De klachten die via het formulier zijn ingevuld staan hier niet bij. Ik heb wel een lijst met klantnummers die afgeleid zijn uit de forumforumlieren met de status, maar daar staan de namen weer niet meer bij. Dat is reden dat ik ze ook niet op het forum heb geplaatst.
     
  5. OK bedankt voor je reactie. We wachten dit weekend wel af in de hoop dat het probleem verholpen wordt.
     
  6. Niet normaal meer..


    Nog steeds niet bereikbaar duss
    Balen zeg! We hadden even hoop dat alle mensen in nieuw buinen weer telefoon zouden krijgen. Zie wel bij anoniem dat het in progress is. Nu met smart wachten op berichtje solved!!!!
    Ik hoop voor je dat dat niet te lang meer duurt! Blijf het volgen....
     
  7. Ik zie dat ik solved ben? nog steeds mega problemen. Zeer hoge ping waardes( 400+) telefoon zeer slecht. Wegvallende verbinding. Hoezo solved. Heel het postcode gebied 5045 is slecht.

    Groet,

    Tapmeester
     
  8. Ik begrijp uit je woorden dat er meer mensen in jouw omgeving (Tilburg) zijn met een signaal probleem. Als jij mij even je gegevens stuurt van jezelf maar ook van de andere in Tilburg die volgens jouw een probleem hebben ga ik kijken of ik dit probleem voor je kan laten oplossen.
     
  9. Al 2 weken geen telefoon hier. Ziggo zegt steeds het ligt bij de td en we vragen u om geduld.:cry:
     
  10. Ook al een maand zonder telefoonverbinding

    Ondanks het invullen van het formulier op dit forum, tientallen storingsmeldingen en klachten via mail c.q. post naar de direktie van ZIGGO wordt de telefoonstoring maar niet opgelost.

    Ben erg benieuwd of ze idd zo coulant zullen omgaan met de schadeloosstelling zoals in Tros RADAR werd beweerd. In het Dagblad van het Noorden gaf een woordvoerder van ZIGGO al aan dat het allemaal niet zo gemakkelijk zal gaan.

    De mobiele kosten lopen inmiddels al lekker op en die gaan goedschiks of kwaadschiks door ZIGGO betaald worden.

    Ik zit intussen al een maand zonder vaste telefoonverbinding en wordt schijtziek van ZIGGO. De wijze waarop ze haar klanten minacht maakt mij woedend. :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina