1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Juich nu niet te vroeg... Bij mij werkte alles ook goed totdat ik van de ene dag op de andere dag wordt afgesloten met reden "onbekend" in het systeem van Ziggo. Vanaf die tijd geen telefoon meer gehad.


     
  2. Hier het bewijs dat het dus wel snel kan gaan. wel jammer dat dit alleen werkt bij nieuwe klanten.

    Mijn eerdere opmerkingen over de klantenservice zijn ook zeker niet gericht aan individuele personen die bij Ziggo werken. Ik begrijp best dat daar ook machteloosheid heerst. De enige die ik verwijten maak is het hoger management van Ziggo. Deze mensen zijn schijnbaar niet capabel om de zaak fatsoenlijk te runnen. Wanneer je zoveel klanten hebt zonder telefoon, hoe kun je dan actief op zoek gaan naar nieuwe klanten? En hoe kun je dan direct mail verspreiden over klant worden bij Ziggo onder bestaande klanten die al ruim een maand zonder telefoon zitten? Natuurlijk wordt er onmiddelijk gezegd dat een groot bedrijf als Ziggo hier geen rekening mee kan houden??? Onzin!

    Maar Bert, gefeliciteerd met je goede verbinding en ik hoop oprecht dat je er lang van kan genieten.
     
  3. Waarom alles negatief benaderen...
    Momenteel ben ik blij dat het werkt en als het niet meer
    werkt zie ik dan wel weer..
     
  4. :pompom::applause::pompom:hier doet de telefoon het ook weer sinds een halfuurtje:pompom::applause::pompom::applause:

    ook ik wil hiervoor de medewerkers van Ziggo hier op het Forum :thankyou:bedanken en ook de medewerkers van de Ziggo/Multikabel Gebruikers Vereniging :thankyou:

    zonder jullie hulp en inzet was het waarschijnlijk nu nog steeds niet opgelost.

    @CeeS, moet ik nog ergens anders melden dat mijn probleem opgelost is?


    ik hoop dat het bij de andere mensen ook snel opgelost is
     
  5. Bert,

    Dit heeft alles te maken met de irritatie bij mensen die alweken er alles aan doen om gehoord te worden bij Ziggo maar het gevoel hebben of ze tegen een muur aan het praten zijn. Deze frustratie roept sarcasme op die hoogstwaaarschijnlijk niet tegen jou gericht is maar tegen Ziggo.
     
  6. Ziggo idioten

    Ik wordt er langzamerhand schijtziek van, nog steeds geen telefoon, nog steeds helemaal niets gehoord, het lijkt wel of je gewoon niet bestaat voor die idioten va Ziggo, het enige wat deze "mensen" serieus nemen is het incasseren van rekeningen want dat loopt als een tierelier. Een telefoon aansluiten schijnt moeilijker te zijn..... ook al heb je daar inmiddels 8 weken de tijd voor gehad. Ook hier op het forum blijft de hulp vaag, ik stuur brieven, mails en pleeg telefoontjes waar geen antwoord op komt.

    Ziggo: jullie zijn een waardeloos bedrijf dat bijzonder klantonvriendelijk is en geen kennis van zaken heeft!

    p.s. ja dit komt uit frustratie!!!
     
  7. Corneli,

    Ik heb je persoonlijke situatie vandaag via het formulier gelezen, dat je via het forum hebt doorgestuurd. In het bericht dat je mij per PM hebt gestuurd had ik deze informatie niet ontvangen. Als ik de informatie uit je formulier eerder had gezien, dan had ik hier meer persoonlijke aandacht aan besteed, maar dat is nu helaas te laat, ondanks dat de oorzaak van het probleem is vastgesteld.

    Ik respecteer je keuze en besef dat we hier in gebreke zijn gebleven en biedt je onze verontschuldiging aan. Ik hoop dat je minder problemen ondervind bij de nieuwe provider.

    Met vriendelijke groet

    Anoniem
     
  8. mosterd

    na de maaltijd, deze ongein kost Ziggo heel veel klanten en als het nog even doorgaat gaat er weer eentje weg bij Ziggo......:no::no::no::no::no:
     
  9. IK heb onderstaande reactie gecopieerd uit een andere threat. Het geeft hopelijk wat meer achtergrond informatie.

    Er zijn meedere teams die samen verantwoordelijk zijn voor het oplossen van de problemen. Een team bij customer service, ook wel het error team genoemt, concentreert zich met name op het adminstratieve deel. Zij controleren voor elk incident of de juiste informatie in het klantsysteem staat en zij controleren de status van het ordering proces voorzover dit aan de orde is (nieuwe levering).
    Verder zijn er twee teams bij het netwerk bedrijf, die hiertoe speciaal geformeerd zijn en die zich specifiek bezig houden met de telefonie problemen. Een team is actief op telefonie relevante systemen en databases op incident nivo (specifiek) en het andere team houdt bezig met de technische activatie processen (provisioning) van diensten. De laatste groep voert generieke controles uit op een aantal databases, waar fouten in voorkomen, die als root cause zijn geidentificeerd. Deze groep zal de generieke problemen moeten oplossen.

    De meeste vooruitgang moet behaald worden uit de resultaten van de laatste groep, daar waar het telefonie problemen betrefd. In dit weekend zullen een enkele grote reparaties worden uitgevoerd, waarvan het resultaat begin volgende week zichtbaar moet worden, indien deze reparatie effectief blijken te zijn (verwachting op basis van resultaten kleinere batches).

    Ik hoop dat ik jullie hiermee een idee heb kunnen geven wat er zoal achter de schermen plaatst vindt.

    Ik zal jullie volgende week op de hoogte houden indien de resultaten niet op korte termij zichtbaar worden (mn de telefonie problemen).

    Anoniem
    Ziggo
     
  10. Status van de meldingen die ik per PM heb ontvangen en waarvan ik de status vrd 7 nov 17:00 heb ontvangen:

    pseudo status bijzonderheden
    kai36 solved
    meinders solved
    zwaag progress
    amelink monteur nw modem
    ziggo-newby solved
    gerrit2a progress
    hefani progress portering
    francos86 modem swap
    pebbles hold order missing
    the wolfman solved wel verbinding
    lex.van.deijnen progress
    sanno72 progress
    bassie78 hold ?? verder onderzoek
    mosje1 solved
    Clafleur solved
    tapmeester solved
    heidej hold order missing no order ??
    kajack progress
    joostb progress
    Nelia stop door gebruiker
    meijer solved
    sligte solved
    olde stop door gebruiker

    of via
    Bekijk bijlage complaints status 0711.pdf


    Indien de status inmiddels verandert is graag melden. Van de forum melding heb ik wel een overzicht, maar dit is alleen voorzien van een klantnummer en niet van pseudo / membernaam.

    Anoniem
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina