1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in juli het alles in 1 pakket plus aangevraagd via de helpdesk.
    Binnen 2 weken had ik mijn digitale tv decoder.
    Daarna de helpdesk weer gebeld in september omdat ik nog steeds geen alles in 1 pakket had, kreeg geen fatsoenlijk antwoord.
    Via een aardige medewerker via de chat moest ik tv via de afdeling verkoop om laten zetten naar mijn naam, stond op naam van mijn vader.
    Dus weer gebeld en dit hebben ze dus omgezet.

    Een week later, nog geen alles in 1 pakket, dus weer gebeld, met de duidelijke opmerking dat telefonie voor ons zeer belangrijk is. :idea:

    Dit hebben ze dus 05 november omgezet maar nu zit ik dus zonder telefonie.

    Dit doorgegeven via de chat maar die weten ook niet hoelang dit gaat duren. :confused:

    Verder kreeg ik via de chat te horen dat de telefonie order geblokkeerd was.

    Ook via dit gebruikersforum een melding gemaakt via de link.

    Wat raden jullie mij aan zodat ik telefonie zo snel mogelijk weer terug heb?

    Ik weet het niet meer, heb al totaal al meer dan 5 uur de helpdesk benaderd alleen al om alles in 1 pakket te krijgen.
     
  2. Wij hebben al sinds 24 september geen telefoon. 6 contactformieren,
    8 telefoontjes naar de Helpdesk, Tros Radar geschreven, coax.nl ingelicht.
    Maar tot op heden komt het bij Ziggo niet door. Afgelopen vrijdag is er
    een monteur van Ziggo bij ons geweest, die kwam er ook niet uit, en
    belde maar eens naar hun technische dienst. Deze kreeg te horen dat ze
    nog tot op heden geen oplossing hadden, en nog wel enige tijd kon duren.
    Ik heb het idee bij Ziggo dat ze de moeilijke storingen laten liggen, en de
    gemakkelijke snel moeten oplossen om die grote berg zo klein mogelijk te
    maken. Dan kunnen ze voor te televisie gaan vertellen, dat de problemen
    een stuk minder zijn geworden.

    Wilbert
     
  3. Reken er maar op dat je het in een later stadium alsnog moet terugbetalen.
    Ik zou het geld even parkeren. :wink:
     
  4. Ik heb nu eindelijk na 5 weken weer telefoon en na 1 week weer internet.
    Dit alles nadat ik afgelopen maandag een aangetekende brief weg heb gedaan naar ZIGGO en mijn abonnement met ingang van direct heb opgezegd en het afgeschreven bedrag van nov gestoneerd heb.
    Raar dat het dan ineens wel kan terwijl zondag nog tegen mij gezegd werd dat ik microsoft maar moest bellen want daar zou de fout zitten.
    Want ziggo kon geen fouten ontdekken en toen was voor mij de maat vol.
    En zie nu ineens werkt alles al is het internet heeeeeeel traag.
     
  5. Nogsteeds geen telefoon

    Hier nogsteeds geen telefoon. :cry:
     
  6. Hier ook niet, maar er is licht aan het aand van de tunnel:

    We zijn gebelt door de TD en die komen morgen vroeg onze router vervangen!

    Eindelijk nieuws van de Ziggo kant (na 5 weken)
     
  7. nog steeds geen telefoon

    Ondanks de goede geluiden op dit forum...wij hebben nog steeds geen telefoon. Nu al 6 weken. Het enige wat we te horen krijgen is...u storing is bekend in onze administratie. wij streven er naar de storing binnen 3 werkdagen op te lossen....

    Helaas...

    Het formulier van hier ingevuld, Tros Radar ingeschakeld, Coax.nl....helemaal niets. Schandalig dat een bedrijf zo lang niets van zich laat horen en al helemaal niets doet. Nu kun je mij nog zoveel vertellen over achter de schermen wordt hard gewerkt maar dat kun je mij niet wijs maken. Een familielid van mij heeft ondanks een nieuw abbonnement afgesloten en binnen 1 week werkte alles.....Hoe kun je dan zeggen dat er hard wordt gewerkt. Het enioge dat Ziggo nu does is nog meer irrtatie opwekken. Nieuwe klanten werven terwijl de de oude laat stikken. Schandalig!!!

    het enige wat mij weerhoud van het opzeggen is de angst dat ik mijn nummer kwijtraak of nog langer in de problemen zit, ben ook niet voor niets bij KPN weggegaan maar daar heb ik inmiddels wel spijt van.

    Ziggo stop met werven van nieuwe klanten en help eerst de bestaande. Niet met loze beloften en met het aan het lijntje houden maar met oplossingen!
     
  8. Vandaag 07.11.2008 heeft KPN de lijn afgesloten en Ziggo heeft de zaak
    overgenomen....

    Alles werkt!!!!!!:applause:
    Kan bellen en gebeld worden en ook de nummerweergave
    werkt perfect......:applause:

    Dit alles door ondersteuning door medewerkers
    van Ziggo die hier op het Forum hun vrije tijd besteden...
    (ik noem geen namen want straks vergeet ik iemand en dat is niet goed)

    :thankyou: :thankyou: :thankyou: :thankyou: :thankyou: :thankyou:
     
  9. Nou ik heb afgelopen maandag mijn abonnement bij ziggo opgezegd omdat ik ook geen internet meer had en ga nu naar KPN.
    De aansluiting daar krijg ik a s woensdag al.
    Deze houden tenminste rekening met het feit dat er mensen zijn die vooral door hun handicap afhankelijk zijn van telefoon en internet.
    Ze hebben daarom ook echt met me meegedacht wat op dit moment de snelste en beste manier was om alles goed te laten werken en zo snel mogelijk.

    Als je opzegd bij ziggo heb je binnen 3 dagen weer telefoon dan kan het wel rara.
    Nee voor mij geen ziggo meer.

    Veel suc6 nog iedereen die nog problemen heeft ik ben er snel vanaf.
     
  10. Ik weet niet of je het goed begrepen heb maar ik hoef niks terug te betalen. Aangezien ik niet krijg wat ze me beloofd hebben te bieden in de overeenkomst. Verder heb ik er alles aan gedaan om ze op de hoogte te stellen van het feit dat we geen telefoon hebben maar wel internet. En eerste 2 maanden zit je in proefperiode die gratis is. Maar ik niet werkelijk heb kunnen proeven dus die periode ook niet heb kunnen testen.

    Volgende stap word aangetekende brief met alle kosten die ik gemaakt heb en waarin ik eis dat het per direct wordt opgelost en anders alles op zeg.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina