1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Migratie mislukt

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BertZG, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Begin september een alles-in-1 van Ziggo aangeschaft. Televisie doet het uitstekend en internet loopt op halve snelheid maar dat komt wel goed denk ik. Probleem is de telefoon. Een brief van Ziggo (van 11-9 :?) vertelt ons dat de migratie dag van KPN naar Ziggo is vastgesteld op 9-10-08 met nummerbehoud. KPN heeft netjes de lijn verbroken op die dag, aangestuurd door Ziggo! Helaas is het aansluiten bij Ziggo niet gelukt. Eerst heeft het modemledje van tel1 een paar dagen geknipperd maar na een reset is hij nu helemaal "dood". Na een paar dagen de helpdesk gebeld en na een paar doorverbindingen kwam ik bij "sales" terecht. Bleek dat we niet in de administratie stonden :shock:. Vreemd want we hebben toch een brief van ze gekregen met alle info. Alle modem gegeven doorgegeven maar nu (24-10-08) nog steeds geen telefoon.
    Ben blijkbaar niet de enige dus lijdzaam afwachten maar. Hoe kan je dit financieel een beetje gecorrigeerd krijgen?
     
  2. Om het centraal te houden wordt dit topic gesloten.
    Verdere reacties graag in dit nieuwe topic
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina