1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Notificatie e-mail "Factuur Ziggo <maand>".

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door catastrofus, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien houdt het nieuwe spamfilter van Ziggo de notificatie van de nieuwe factuur wel tegen :lol:
    Ik heb hem hier ook nog niet ontvangen. Maar ik ontvang wel meer mail niet sinds Ziggo een nieuw spamfilter heeft. En ik heb hem op Mijn Ziggo op de lichtste stand gezet :roll:
     
  2. Ik krijg ook geen notificatie, maar die heb ik ook nooit gekregen. Dat is ook niet zo gek, want ik heb @Home/Ziggo nooit een emailadres gegeven. Ik kreeg donderdag wel de factuur via de gewone post op papier thuis gestuurd. Dat is ook blijkbaar nieuw...
     
  3. Tijdens de Casema/Multikabel migratie hebben wij ook facturen per post gekregen. Destijds werd als verklaring gegeven dat dit alleen in gevallen gedaan werd waarbij wijzigingen in de normale factuur zaten, dus bijvoorbeeld meerdere maanden of afwijkende bedragen, om de klant op die manier te informeren. Wij kregen de factuur toen per post en ook via de website. Toen de migratie achter de rug was en alles weer stabiel was, kwamen de facturen alleen nog per mailmelding naar de ziggo-site.

    Dus misschien bij jullie nu hetzelfde ?
     
  4. Was inderdaad de factuur waarbij de jaarlijkse smartcardbijdrage van 10 euro voor een 2e card verrekend werd. Maar daarover was een paar dagen tevoren al een aparte brief gekomen waarin ook al stond dat het terug betaald zou worden met de factuur in oktober. Beetje dubbelop dus, maar dat is niet erg.

    Ziggo begint het communiceren te leren... :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina