1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Notificatie e-mail "Factuur Ziggo <maand>".

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door catastrofus, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het valt mij op dat ik, als ex @home klant, geen notificatie e-mail meer krijg over het klaar staan van de online factuur. Normaal gesproken declareer ik de rekening, bij m'n baas, op het moment dat het e-mail'tje arriveert. Een beetje lastig als je iedere keer moet kijken of de fatuur er al is... Volgens ziggo is het openstaand bedrag 0.00 maar het is nog niet afgeschreven :wink:

    Gert.
     
  2. Ook ik mocht, als oud @Homer, geen mailtje ontvangen inzake de online factuur.

    Vr. gr.
    Internetter
     
  3. Hij zou wel moeten komen, maar misschien de komende dagen.
    Ik kreeg hem vanmorgen, maar zit in een "al eerder" gemigreerd gedeelte.
     
  4. Mijn laatste notificatie dateert nog uit het 'Multikabel' tijdperk...
     
  5. Vandaag (24-10) om 05.08 ontvangen:
    (voormalig @home)

    Geachte heer/mevrouw .......,
    Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.
    Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/factuur/

    Met vriendelijke groet,
    Joop Evers
    Directeur Klantenservice

    NB.: Deze e-mail is automatisch verstuurd. U kunt deze niet beantwoorden.

     
  6. Ook de notificatie (nog) niet gehad. De datum van incasso is gelukkig niet meer halverwege de maand. Dat vind ik belangrijker dan de notificatie.

    pvd

    p.s. Ik heb de nota al wel ingezien.
     
  7. Niet ontvangen van notificatie.

    Als je je notificatie niet ontvangt kan het zijn dat je email adres niet goed in ons klant systeem staat, of dat er een beperking voor automatische emails in staat.

    Voor iedereen die nog geen notificatie gekregen heeft: even een PM met postcode/huisnummer en het email adres waar je het op wil ontvangen. Doe ook even als onderwerp van de PM 'factuur notificatie' dan weet ik wat ik moet doen ;)
     
  8. In "Mijn persoonsgegevens" staat mijn email keurig vermeld. Dus dat is het niet... En de commerciele afdeling weet mijn adres ook te vinden vwb foto's afdrukken e.d. :sad: Waarom de faktureringsclub dan niet?

    Gert.
     
  9. Gert, hoe zou ik antwoord kunnen geven zonder je persoonsgegevens? Ik kan niet zonder je gegevens in het klantsysteem kijken dus verwacht ook niet dat ik nu antwoord kan geven op je vraag :)
     
  10. Ik geef de kabelboer wel tot 1 nov de tijd om met een notificatie te komen, zo niet dan neem ik aan pech te hebben en is deze service dus blijkbaar verleden tijd. Geen groot probleem.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina