1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Idee? doorschakelservice bij niet werkende telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Esy ®, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik in het forum de berichten mbt telefoniestoringen lees krijg ik het wel eens Spaans benauwd bij het idee om wekenlang onbereikbaar te zijn met mijn bedrijfstelefoon.

    Zou het voor Ziggo geen optie zijn om een doorschakelservice aan te bieden?
    Dus bij een telefoonstoring de helpdesk bellen (mobiel voor de grappenmakers) zodat deze je nummer omzet naar je mobiele nummer.

    Ik weet niet of het technisch mogelijk is maar het lijkt mij een geweldig geruststellend gevoel indien het zou bestaan.
     
  2. Dat doen ze ook.
    Heb er zelf 17 dagen gebuik van kunnen/moeten maken, daar het modem stuk was.

    Dus technische is het mogelijk.
     
  3. En dat ging direct gewoon soepel of moesten de radertjes eerst een week draaien?
    Jammer dat dit weer een gemiste kans is qua communicatie gezien de vele telefoonklachten. :sad:
    In ieder geval een veilig gevoel bij storingen.

    Ik vraag mij alleen af of dit ook geldt voor oud Multikabel gebied. Ik zie dat jij bij @Home vandaan komt.
    Zou een van de technische mensen van Ziggo dit kunnen bevestigen?
     
  4. Na 3 dagen en 3 keer bellen en aandringen doormij dat het modem niet goed werkt (spontane resets) werd het bij de helpdesk duidelijk dat het modem stuk was en de optie voor doorschakeling kreeg ik gelijk aangeboden.
     
  5. Als het modem offline is, is het naar mijn weten niet mogelijk om de telefoon door te schakelen naar bijvoorbeeld je mobiel (In het voormalige Multikabel gebied).

    Wellicht kan Saywhat hier een definitief antwoord op geven.
     
  6. ---
    Dit heb ik nu ruim 3 weken geleden afgesproken met Ziggo, maar dit is tot op heden niet geregeld. De TD zou dit moeten doen en zou 2 werkdagen duren.... Ik heb hier zelfs een ticket# voor. Ze beloven veel, maar doen niet. Dus...
    Groet, Johan
     
  7. Het is mogelijk door in onze telefooncentrale handmatig het nummer te zetten. Bij voormalig-Casema klanten kan iedere call-agent die telefonie-calls op pakt dit.

    Bel 0900-1884, kies optie 4 en daarna 3 en je komt bij een dergelijke persoon uit :)

    Edit: let er wel op dat je dan zelf op draait voor de kosten voor het doorschakelen naar je mobiel!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina