1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door nachaka, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. er is mij verteld dat ik mijn probleem in het algemene deel van het forum moest plaatsen, dus bij deze.

    ik heb ook al 4 weken geen telefoon meer en er zijn meer mensen die een mail krijgen van een medewerker van ziggo zodat ze sneller weer telefoon hebben.
    ook ik zou graag tot deze groep willen behoren, dus bij deze als er een medewerker van ziggo dit leest help mij ook aub.
    ik weet dat ze dit in hun vrije tijd doen dus heb wel waardering dat ze het doen.
    mvg
    anita
     
  2. Nachaka
    Verzoeke in je profiel ook je woonplaats, soort abonnement, type modem en decoder te plaatsen zodat we beter weten waar het probleem gezocht moet worden (zie mijn eigen profiel). Dit geldt trouwens voor een ieder,
     
  3. heb ik al gedaan, maar snap niet waar het probleem moet liggen.
    ik heb geen kiestoon en als iemand anders mij belt krijg je het ingesprekstoon.
    modem resetten ed al teveel gedaan, werkt niet
     
  4. Om het centraal te houden wordt dit topic gesloten.
    Verdere reacties graag in dit nieuwe topic
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina