6 dagen zonder internet en tv door afsluiten buren


Barney

Product Tester
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
187
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zeker compensatie vragen ( je wordt er niet rijk van ;) ) . Hier jaren geleden ook last gehad van een verkeerde afkoppeling ( 5 dagen zonder internet en tv) , gewoon het verkeerde nummer afgekoppeld. Slordig haastwerk en voor de klant zeer vervelend, recht op compensatie, vooral als het herstel door Ziggo onnodig lang duurt. Zo'n fout moet z.s.m. hersteld worden.
 
Laatst bewerkt:

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.550
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kan gebeuren zoiets, fouten maken kan iedereen overkomen. Maar dat men als Ziggo dan mensen een aantal dagen laat wachten is ronduit schandalig. Het is niet een storing die mogelijk tijd gaat kosten, maar een handeling van minder dan een minuut. Kortom, met zoiets zouden ze meteen moeten komen.