1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al 18 dagen geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Rieks, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op dit forum zullen vast al meerdere soortgelijke berichten staan, maar desalniettemin heb ik er behoefte aan om ook mijn gal over ZIGGO te spuwen.
    Al sinds 6 oktober jl. doet mijn telefoon het niet. Pogingen om met ZIGGO in contact te komen zijn keer op keer mislukt. Ik heb enkele keren gebeld maar na lang wachten werd steeds de verbinding gebroken.
    Ik heb ook het digitale klachtenformulier ingevuld, maar ook daarop reageert ZIGGO niet. Wat een waardeloos bedrijf!

    Dat er een keer een storing is kan ik begrijpen maar dat ZIGGO de betreffende klanten hierover niet informeert en zelfs niet reageert op klachten, vind ik bedroevend.
    Ten einde raad ben ik mijn woonplaats Eelde/Paterswolde doorgereden op zoek naar een ZIGGO-auto. Dat lukte al snel. De monteur adviseerde om het modem er een half uur uit te trekken. Thuisgekomen heb ik dat direct gedaan, maar het hielp niet.

    Afgelopen dinsdag probeerde het Martini ziekenhuis ons te bellen om een wijziging in de operatiedatum van mijn vrouw door te geven. Dat lukte dus niet. Uiteindelijk hebben ze mijn buren gebeld en dankzij hun bereidwillige medewerking kregen we de wijziging alsnog door. Voor hetzelfde geld was ook dat niet gelukt of waren de buren hiertoe niet bereid en had mijn vrouw weer een half jaar kunnen wachten.

    Rieks Groen
    *) mod : adres verwijderd
    Paterswolde
     
  2. Rieks, ik raad je aan eens langs te gaan bij het Ziggo kantoor aan het Winschoterdiep hier in Groningen, aldaar je beklag te doen en vragen om een gesprek met de locatieleider !
     
  3. Ik heb u een PB gestuurd


     
  4. geen telefoon

    Wij hebben nu een week geen telefoon. Ik werd in eerste instantie wel vriendelijk geholpen. Er werd gezegd dat ik op mijn mobiele nummer teruggebeld zou worden. Helaas....

    Ondertussen alles per mobiele telefoon, wat een kosten vooral als er iets dringends is en je staat overal op de wacht.....
     
  5. Om het centraal te houden wordt dit topic gesloten.
    Verdere reacties graag in dit nieuwe topic
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina