1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tussen wal en schip?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dingetje!, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt een PeeBeetje. Alvast bedankt :thankyou:
     
  2. Overigens lees ik nèt dit bericht m.b.t. nummerportering:

    Bron: http://www.consuwijzer.nl

    Wellicht ter overvloede, maar die 10 dagen grens zijn we inmiddels al lang gepasseerd!
     
  3. De aangetekende brief gaat a.s. maandag de deur uit.
     
  4. Je geloof het niet, maar...

    :pompom::applause::pompom::applause::pompom:

    Jazeker, de vlag mag uit. Het is ziggo eindelijk gelukt om na 154 dagen, oftwel 5 maanden en 1 dag onze Alles-in-één Extra bestelling volledig te implementeren. Inderdaad, de telefoon werkt nu eindelijk ook.

    Ik wil anoniem en Unknown van harte bedanken om de zaak iets te versnellen. Eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of zij er iets mee van doen hebben gehad :?: ik ben al lang blij dat het gewoon werkt zoals het moet werken.

    Eerlijk gezegd is dit òp de valreep want de aangetekende brief lag al klaar!
     
  5. Ik kreeg zojuist via een PM de bevestiging dat anoniem de zaak aan het rollen heeft gekregen, dus bij deze de credits! Ik, en met mij al vele andere forum gebruikers zijn zéér blij dat enkele ziggo medewerkers "above and beyond duty" proberen te redden wat er te redden valt.

    Het blijft natuurlijk zorgelijk dat dit niet via de normale kanalen als help desk en contact formulier te regelen valt. Ziggo heeft op dat gebied nog heel wat te verbeteren!

    Anyway case closed!
     
  6. Gefeliciteerd :pompom:
    Ik sluit me geheel aan bij je bericht. Ook bij mij zijn de problemen opgelost door tussenkomst van anoniem en unknown. Via de helpdesk, klachtenformulieren, klacht via Radar, klacht via Coax, twee bezoeken aan het Ziggo kantoor Groningen en emails is het mij in al die maanden niet gelukt om voor elkaar te krijgen wat anoniem en unknown wel hebben geregeld.
    Hopelijk gaat men bij Ziggo, ook naar aanleiding van de uitslag van het laatste panelonderzoek, het een en ander goed aanpakken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina