1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tussen wal en schip?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dingetje!, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben zojuist gebeld (op m'n mobiel) door een ziggo medewerker :applause:
    Omdat ik op mijn werk zit kon ik het modem niet resetten, dus gevraagd of hij terug kon bellen nadat ik mijn vrouw gevraagd had om het modem een schop te geven. De modem reset had (uiteraard) geen effect (het probleem zit echt aan de ziggo kant) èn inderdaad terug gebeld :applause:

    De ziggo medewerker had ook in de smiezen dat er "iets" niet goed zat en gaat mij zeker terug bellen na overleg met de technici. Hopelijk zijn wij dus zeer binnenkort de trotse eigenaars van een compleet werkend Alles-in-een Extra pakket.

    Al mijn geklaag en doorzettingsvermogen beginnen vruchten af te werpen. Het is te hopen dat ziggo hier flink verbetering in gaat aanbrengen want dit is geen goede klantenbinding.
     
  2. "De ziggo medewerker had ook in de smiezen dat er "iets" niet goed zat"?

    Heb je zijn nummer?

    "gaat mij zeker terug bellen" mmmh voor mij zal gelden dat ik nu naar 4 maand Ziggo toezeggingen niet zoveel vertrouwen heb in dat soort uitspraken.

    Maar goed ik zal postief blijven gefeliciteerd met het behaaalde resultaat, ik hoop dat het je eindelijk lukt verder te komen.:pompom:
     
  3. Bedankt voor je reactie, ik ben ook al 4 maanden bezig (hetgeen natuurlijk te gek is voor woorden).

    Dat "gaat mij zeker terugbellen" is letterlijk uit het gesprek, ik laat hier natuurlijk weten of dat ook inderdaad gebeurt.
     
  4. Nog niet teruggebeld, telefoon werkt nog steeds niet.

    Bij opnieuw melden van de klacht mèt ultimatum via web formulier reageert ziggo met het reeds bekende standaard antwoord:

     
  5. Spijtig te horen dat ons gevoel toch maar weer eens bevestigd word.

    "Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld." Volgens mij is 4-maand heeelveeeeeeeeel begrip en geduld.
    Voor mij geld dat ik ze tot eind deze maand de tijd geef om het op te lossen, zo niet gaat internet en telefonie naar een andere profider. voor televisie woon ik in zo'n uithoek dat ik voorlopig alleen maar kan kiezen tussen Ziggo & Ziggo, tot dat kpn klaar is met ADSL2+. dus daar is het wachten dan maar op.

    Voor Ziggo schakel ik m'n rechtsbijstand dan maar in.

    Succes verder
     
  6. Net weer eens zinloos met de help desk gebeld. Ze kunnen mij niet helpen, de zaak is in behandeling. Er staan maar liefst 3 taken (!) open naar de TD. De lijn is nog immer zo dood als een pier. Tel1 lampje knippert vrolijk.
    Ben nooit meer teruggebeld door die pipo die mij "zeker" terug zou bellen.

    De zaak is duidelijk. Dit wordt een gevalletje geschillencommissie.
     
  7. Vandaag maar weer eens de bevestiging dat je het ziggo klachtenformulier net zo goed niet in vult:

    Antwoord ziggo:
    Lezen ze die klachten eigenlijk wel? Of weten ze daar niet dat Help Desk hetzelfde is als Klantenservice? :schater:
     
  8. Gisteren maar weer eens mijn wekelijkse portie masochisme, inderdaad de help desk gebeld over de status van mijn nog steeds (nu bijna 3 weken) niet werkende telefoon. De eerste medewerkster zag dat er nog één taak uitstond naar de TD (die andere twee zijn blijkbaar òf opgelost òf gewoon gesloten, overigens ook weer zonder enige terugmelding naar de klant). Ook bood ze mij excuses aan voor de lange wachttijd. Toen ik aandrong op een gesprek met de TD of een manager zou ze me doorverbinden. Na 5 à 6 minuten in de wacht (de wachtttijden lijken me korter geworden dan enige tijd geleden toen 15 à 20 minuten "normaal" was) zat ik bij de afdeling "wijzigen"!?? Deze medewerker was terecht stomverbaasd, evenals ik, en kon uiteraard niets anders voor me doen dan me weer terugverbinden (kastje, muur taktiek?). De 3e ziggo medewerker (je moet nog stééds iedere keer opnieuw je postcode en huisnummer doorgeven) is gaan informeren en wist mij te vertellen dat de nummer portering alwéér niet was gelukt!? Of ik nog 1 à 2 weken geduld wilde hebben?

    Kortom mijn jubel stemming van een paar post geleden in dit draadje was volkomen onterrecht. De zaak sleept zich nog immer voort.
     
  9. Stuur mij anders even een pm'tje met je klantgegevens, dan zal ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina