1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tussen wal en schip?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dingetje!, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een chat sessie geprobeerd, maar die zegt doodleuk dat ik met de help desk moet bellen. :censored::censored::censored::censored:
     
  2. Uiteindelijk via Skype kunnen bellen (je kunt dan helaas geen 0900 nummer bellen, dus naar ziggo kantoor gebeld en doorverbonden). Na 2x te zijn doorverbonden en het gebruikelijke kwartier wachttijd (x2) de toezegging dat het morgen opgelost zou moeten zijn.

    Je begrijpt dat ik die toezegging eerst moet zien om dat te geloven.
     
  3. Daar zijn we weer, en je raad het al, de telefoon werkt nog steeds niet! :censored: :censored: :evil:

    Modem status:

    Telephony DHCP Completed
    Telephony TFTP Completed
    Telephony Provisioning State Pass
    Telephony Line 1 CMS Registration State Disconnected
    Telephony Line 2 CMS Registration State Disconnected

    Ik heb vandaag voor de 3e keer gebeld (weer met Skype ja, want het internet werkt gelukkig wel prima) in evenzoveel dagen en iedere keer kun je je hele verhaal opnieuw vertellen en gaat zo'n hell desk studentje een opdracht ingeven voor de TD.

    Mijn geduld is op!
     
  4. Ook maar weer eens in klacht ingediend via het web formulier, en ik geef het toe, dit is deels om de frustratie te verwerken :wink:

    Tot mijn stomme verbazing dezelfde dag al antwoord!

    Je ziet hoe ziggo in dit antwoord een slag om de arm houd, zodat je ze nooit vast kunt leggen op een leverdatum.

    Hoe ze nu nog het lef kunnen hebben om om begrip en geduld te vragen gaat mijn verstand te boven!
     
  5. Ik heb dezelfde Modemstatus maar bij werkt alles dus ik vermoed
    dat je hier niets kunt zien of je Telefoon goed is of niet..
     
  6. Hier ook exact hetzelfde en telefonie werkt gewoon.
    De disconnected melding zegt blijkbaar niets over het wel of niet werken van telefonie.

    In het tweede scherm staat hier voor line 1
    Administrative Status Up
    Operational Status Up
    Hook Status On Hook
    Ring Status Off
     
  7. Ok, bedankt voor de reactie!

    Ik heb overigens ook precies dezelfde info in het Call Status scherm, en toch doet de telefoon het niet! Ra, ra hoe kan dat? :?:
     
  8. Dit wordt gedaan omdat het simpelweg gewoon niet mogelijk is om van te voren een geplande oplos- of leverdatum te geven. De helpdesk medewerker kan jou niet vertellen hoe lang de technische dienst voor jouw probleem nodig heeft en hoe druk het bij de technische dienst is.

    Er zijn ook helpdesk medewerkers die wel een datum geven of ultimatum stellen. Dit om snel van de klant af te zijn of om de klant gerust te stellen. Maar vervolgens wel met als gevolg dat de klant die betreffende dag vervolgens boos aan de lijn hangt omdat het nog steeds niet werkt op de afgesproken dag.

    En dan kan de andere helpdesk medewerker dit alles weer 'recht gaan praten' voor zijn collega. Wat erg vervelend is, want welke klant geloofd jou nou nog als je collega een week geleden ook al een belofte heeft gedaan die niet is nagekomen?

    Vandaar dat er binnen Ziggo ervoor is gekozen om geen exacte leverdatum te geven.
     
  9. Met Voipbuster kan je wel voor het standaard tarief naar 0900 nummers bellen. Er zijn ook prepaid providers waarmee je ook voor het standaard tarief naar 0900 nummers kan bellen, er is ergens een handig overzicht maar die kan ik even niet vinden. Zal de pagina alsnog vermelden zodra ik hem weer heb gevonden.
     
  10. Bedankt voor de voipbuster tip!

    Inmiddels ook maar eens een klacht naar Tros Radar, Vara Kassa en coax.nl gestuurd.

    Oh ja, de telefoon werkt dus nog steeds NIET :evil::evil::evil::evil::evil:

    Het is toch te triest voor woorden dat ik nu (procedure volgens ConsuWijzer):

    • eerst een brief met mijn klacht moet sturen naar ziggo
    • als die klacht niet binnen 4 weken naar volle tevredenheid is afgehandeld een procedure starten via http://www.geschillencommissie.nl/
    want zover is het inmiddels toch al wel gekomen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina