1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tussen wal en schip?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dingetje!, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag eindelijk de beloofde brief met de wijzigingen en het machtigingsformulier voor de nummerportering (dat formulier heb ik de eerste keer niet gehad!). Helaas krijg ik wel weer een nieuw modem, terwijl er helemaal NIKS mis is met mijn huidige modem! Ik vermoed dat het logge systeem bij ziggo niet in staat is om een simpele wijziging door te voeren, dus dan maar een hele nieuwe order ingegeven... oh well.
    Uiteraard gaan er dan nog weer een x aantal weken overheen voordat alles echt in orde is. Gaat het ziggo dit jaar nog lukken? Het gaat krap worden...
     
  2. :evil: :evil: :evil:

    Aargh, nu klopt de factuur over November weer niet!? Internet Z3 is maar liefst 2x afgeboekt, 1x voor periode November (al betaald!) en 1x voor periode December.

    Dus maar weer eens gebeld, na de inmiddels normale wachttijd van 20 minuten, is het al snel duidelijk dat er inderdaad een fout is gemaakt en na totaal 23 minuten aan de telefoon is de zaak geregeld.
     
  3. Vandaag gaat ziggo over de 100 (!!) dagen grens :pompom::pompom::pompom::pompom: met het niet leveren van mijn alles-1-een extra bestelling.

    Na het terugsturen van de nummerportering machtiging nu 2 weken geleden is het weer stil geworden, héééééél stil... :sleep::sleep:

    tik, tak, tik, tak...

    :giveup:
     
  4. Vandaag meer weer eens gebeld :?. Wat bleek? Is de nummer portering wéér "vast gelopen". Denk je dat je daar dan bericht van krijgt? :censored: :no:

    Als ik niet gebeld had, had het wéér weken kunnen duren voordat ziggo daar zelf achter was gekomen. Wat voor een ongeloofelijke jaar nul systemen hebben ze daar toch draaien? :rolleyes:

    Nu is er een service aanvraag ingediend om er naar te kijken. Moet alleen straks nog even mijn MAC adres doorgeven (belde nu vanaf mijn werk).

    Dat gaat dit jaar niet meer lukken, wat ik je brom! :evil: :evil: :evil:
     
  5. Na zeker 5x een klacht ingediend te hebben via dat andere bodemloze kanaal van ziggo eindelijk eens een reactie anders dan de automatische bevestiging:

    Weer een bericht waar je helemaal niks mee kunt, want ergens een leverdatum op zetten is ziggo niet gegeven. Ook geen woord over een tegenmoet koming in de extra kosten die ik nu al 3 maanden teveel betaal.
    Wel de welgemeende excuses, maar daar schiet ik weinig mee op. :oyeah:
     
  6. Ja, dat draadje volg ik ook. Overigens wist ik niet dat het bij jou al 8 maanden (!) duurt. Nu snap ik je nick ook wat beter :-P
     
  7. Op de valreep van 2008 nog een brief van KPN dat er een opdracht tot nummerportering is ingediend. Het lijkt er op dat er weer iets begint te borrelen bij ziggo!

    Vreemd genoeg wederom geen contact van ziggo hierover, ondanks mijn dringend verzoek hiertoe. Die kunnen aan KPN nog een voorbeeld nemen qua communicatie naar de klanten toe.

    Afwachten maar weer!

    tik, tak, tik, tak, ...
     
  8. Echt wel! :schater:

    Tros Radar
     
  9. Vandaag de KPN lijn dood en je raad het al, de ziggo lijn ook (nog steeds)!

    Mobiel naar het 0900-1884 nummer bellen is voor mij geen optie want dat kost 1,5 euro/minuut of zoiets, ik heb namelijk een telfort prepaid. Een vriendelijke stem zegt iets van "het tarief in het nu volgende bericht is voor u niet van toepassing" en dan komt het ziggo lokale tarief bandje.

    HELP!
    :giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina