1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vraag aan de mensen van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik heb een vraag over het contact-formulier op de Ziggo site.

    Ik hoor van verschillende kanten dat er geen antwoorden komen op vragen
    en klachten die via het formulier naar Ziggo worden gestuurd.

    Zelf heb ik op 08.10.2008 2x via het formulier probeert antwoord te krijgen
    maar tot heden niets gehoord.
    De bevestiging dat je een vraag of klacht hebt gestuurd komt hier
    1 a 2 dagen later pas binnen en in het onderwerp van deze bevestiging
    staat (Spam?)

    Wat ik nu zit te denken is het volgende:
    In het @Home gebied (misschien ook ergens anders) is een nieuwe Spamfilter
    installeert (hierover zijn al voldoende vragen gesteld en ook beantwoord)
    kan het niet zo zijn dat er wel mensen zijn bij Ziggo die zich de moeite nemen
    om vragen en klachten te beantworden maar dat deze mail door de Spamfilter wordt verwijderd????

    Ik kan mij niet voorstellen dat het beantwoorden 20 dagen en langer duurt of dat de vragen in de prullenbak worden gedumpt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2008
  2. Ik kan je alleen melden dat de mail niet weggegooid wordt. Ik weet dat het overal erg druk is qua mail en het kan zijn dat het antwoord lang op zich laat wachten.

    Nog een keer contact opnemen hoeft niet, je mail wordt altijd behandeld
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) PPC; 240x320; MDA Vario/2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  3. Dit is geen bevredigend antwoord..

    Wat ik graag zou willen weten is...

    Waarom staat er (Spam?) in het onderwerp als je de bevestiging
    ontvangt dat je iets via het contactformulier hebt verzonden?

    Waarom duurt het 1 a 2 dagen voor je de bevestiging ontvangt??
    Wordt toch automatisch verzonden...of niet??

    Is het NIET mogelijk dat de antworden van Ziggo door de Spamfilter
    als Spam wordt gezien en dan wordt verwijderd??
     
  4. Wordt aan gewerkt. :)

    Ja, vreemd, ik zal het eens na gaan. Dus: wordt vervolgd.

    Daar ga ik zeker niet vanuit.
     
  5. Ok.. dit zijn antwoorden waar ik iets mee kan...
    alleen het laatste van 'Daar ga ik zeker niet van uit'
    ben ik niet zo blij mee... kan men dit niet testen in het
    gebied waar laatst de Spamfilter is vernieuwd.. @Home gebied.

    Het is gebleken dat de Spamfilter goed werkt.. Hij controlleert of de afzender
    bestaat... Dus de autoreply bestaat en de filter is niet zeker of het Spam is
    maar een medewerker mailt anoniem (geen mailadres) en de Spamfilter verwijderd het...

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en hoe ik denk.....
     
  6. Ik snap wat je bedoeld. :)

    Ik kan hier alleen geen antwoord op geven...... Maar ik denk wel dat Raymond op deze vragen antwoord kan geven! Raymond is een van de bouwers van het nieuwe mail platform.....

    Hopen dat ie mee leest ;)
     
  7. Ok... dan gaan we rustig wachten op een antwoord van
    Raymond de Bouwer :)

    Thnx voor info zover :grin:
     
  8. Hi!

    Iedere mail heeft een afzender. Zal zo even in de logs checken of ik iets kan vinden maar vermoedelijk niet.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Ik wacht wel....
     
  10. Hey... :applause::applause::applause:

    Vandaag reactie gehad op het Contactformulier...:thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina