1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smartcard stuk

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door stinger, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb mijn smartcard stuk het is een heel gedoe om een nieuwe te krijgen
    hoe kan dit
     
  2. Is je smartcard echt defect, of geeft je ontvanger dit alleen aan? In 9 van de 10 gevallen is namelijk niet de smartcard, maar de ontvanger defect, of zit de smartcard niet goed in de ontvanger. Mijn advies: maak de smartcard schoon, en steek hem opnieuw in. Heeft dit geen effect? Probeer dan je smartcard in de ontvanger van iemand anders.

    Geeft deze dan nog aan dat hij defect is, dan kun je óf een nieuwe kopen (Media Markt, BCC, enz) óf je defecte kaart opsturen naar Ziggo
     
  3. Als je dicht bij een klantenservice in de buurt zit, (bv. Den Haag of Utrecht) kan je 'm waarschijnlijk zo omruilen
     
  4. omruilen? hebben die smart cards geen serienummer of zoiets??? moeten jullie dat ook aan ziggo doorgeven?

    Als je slim wilt spelen, ga je eerst naar de winkel waar ze ook humax en ziggo abonnement verkopen, vraag om demonstratie/preview smart card (om te lenen) en stuur een defecte smartcard naar ziggo op, anders krijg je een paar dagen of 1 week lang zwart beeld. (dat is een nadeel van digitale tv :()

    Bij het aanschaffen van een humax decoder heeft winkel heeft ons preview smart card gegeven (geloof ik). Volgens mij zijn ze maar 1 of 2 weken geldig. Later kregen we een echte smartcard van @home (nu ziggo). We hebben preview smart card aan de winkel teruggegeven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2008
  5. NAtuurlijk hebben kaarten een nummer. Maar dat nummer kunnen we zo aanpassen in onze systemen. Dus je kan ze inderdaad omruilen aan de balie of opsturen.
     
  6. Laat me toch niet lachen!!!

    Heeft ons werkelijk 1 maand geduurd om een abonnement op een nieuwe kaart te zetten. Zelfs toen ik 4 keer het nieuwe kaartnummer door had gegeven kwam het abonnement alsnog op de oude kaart. Dus ga mij alsjeblieft niet vertellen dat het nieuwe nummer zo ingevoerd is. En ja, als het ingevoerd is, is de kaart na 2 weken alsnog E19 omdat je niet handmatig een registratiekaart opgestuurd hebt ;)

    Ik: 'Maar uh, hoe zit dat nu met de registratie dan? Gebeurt dat wel goed? Anders heb ik over 2 weken geen beeld meer. Moet ik niet een brief schrijven of zo?'
    Helpdesk: 'Nee meneer, wij kunnen hier op de Helpdesk de registratie voor u doen. Dat gaat 100% gegarandeerd goed! Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?'
    Ik: 'Nou, dan laten we er maar het beste van hopen! Fijne dag nog...'

    Je raadt het al, 2 of 3 weken later geen beeld meer hahahahahahahahahahahaha!!!

    Oja, die nieuwe kaart is nog steeds niet geregistreerd.
    Zoek het even lekker uit daar :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2008
  7. Stuur me een pm met je klantgegevens, dan is dit maandag geregeld.
     
  8. Was men maar zo snel met een correcte factuur ;)

    Bedankt voor het aanbod, maar zoals het hier nu thuis staat/ingesteld is hebben wij nog TV en Internet. Tegen de tijd dat we een correcte factuur krijgen doe ik wel weer een nieuwe poging. Ik ga geen wijzigingen doen òf laten doen in deze vage periode, straks is alles weg :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina