1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vandaag de rekening van 4 maanden Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet om het 1 of ander hoor, maar gaat erhier nog gereageerd worden of gaan we de struisvogelpolitiek bedrijven????????????? Telefonieproblemen worden zo via PM'tjes behandeld, internetproblemen gaan via PM'tjes, maar hier blijft het angstvallig stil... Ik wil gewoon het correcte abonnement (Alles in 1 Extra) met 2 x Digitaal Totaal betalen. SIMPEL!!!

    Ik begin nu langzamerhand aardig geïrriteerd te worden. Wel een bedrag afschrijven, maar geen eens die kolere administratie met de juiste abonnementen weten te noteren. 'Ziggo' is natuurlijk weer eens niet te bereiken en die rotmuziek tijdens het wachten is zeker geen aanrader, dan begint je gesprek gelijk al agressief! Verder ben ik een vrij kalm persoon, dus kom niet zeuren :D Ik wil gewoon betalen, maar wel datgene wat ik afneem en NIET DIE ONZIN DIE NU IN REKENING GEBRACHT WORDT!

    Ja ik schreeuw, maar ga aub niet klagen :D
     
  2. Factuur.

    Brammetje,
    Eerst maakte ik mij , zelf even zorgen ? Wand er werd voor de diensten die ik gebruik niets afgeschreven , nu dat nu het geval geweest men heeft denkelijk alles terug gevonden , enkel de mannier hier het gaat aan telefoon is jammer en zelf denk ik dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met bovengenoemde , maar zoals je zelf zeg bliven klagen zowel voor het een ,of andere , zelf laat ikeven de zaak rusten ??
    En kijwat er verder uit de bus komt.

    Groetjes Fred
     
  3. Bram,

    Stuur ff een PM met je postcode/huisnummer/naam en een omschrijving van het probleem, dan kijk ik maandag voor je :)
     
  4. Factuur

    We wachten even rustig af en hem mijn reden ??
     
  5. Helaas is Ziggo-User niet meer actief, maar ik wil alsnog even bedanken voor het bemiddelen in deze. De produkten die wij afnemen staan nu ook als zodanig genoteerd op 'Mijn Ziggo' inclusief de correcte smartcardnummers. Nu is het afwachten op de correcte rekening inclusief aftrek reeds betaalde gelden, maar dit is al een stap in de goede richting.

    Alsnog bedankt M!
     
  6. Mijn ziggo

    Hai,

    Oh, is Ziggo-User niet meer actief on-line? Jammer...heeft mij ook goed geholpen. Maar op MIJN ZIGGO staat/staan nog steeds niet de/het product dat ik nu afneem.
    Kan ik dus weer gaan bellen(want mailen snappen ze niet echt, aangezien je of tv of i-net of bellen moet aanklikken, maar geen Allesin1PLuspakket)...ben daarom ook reuze benieuwd naar de eerst volgende faktuur. Weet nu al dat deze niet oké zal zijn.:?

    Maar leuk voor jou dat nu wel alles bij jou klopt op MIJN ZIGGO...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina