1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vandaag de rekening van 4 maanden Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ...alleen uh, de helft ontbreekt en wat er afgesproken is is niet verwerkt.

    [​IMG]

    Zo is 'Alles in 1 Extra' niet terug te vinden.
    Zo is de beloofde 2 maanden gratis 'Alles in 1 Extra' niet terug te vinden.
    Zo zijn de kosten voor de 2e Smartcard met Digitaal Totaal Pakket niet terug te vinden.

    Resumé: ik wil gewoon betalen voor wat ik afneem en niemand kan me hier in te woord staan... :D

    Op zich echt niet erg hoor (betalen moet je toch), maar uh, ik wil niet afgesloten worden of gezeik krijgen met Incassobureau's... of krijgen we 3 facturen in totaal??? Lekker voordeel dan dat 'Alles in 1 Extra'. Alles gebundeld, behalve de factuur ;)
     
  2. Bij mij is hetzelfde aan de hand laatste betaling begin juli geweest ben ook al langs geweest maar er gebeurt niks. ben ook overgestapt naar alles in 1 pakket 2. ben benieuwd wat ik over t.z.t moet betalen want overzicht op telefoon gesprekken heb ik uiteraard ook niet.
    Ben benieuwd of er meer ziggo klanten zijn waarvan de factuur achter blijft.
     
  3. Wat jij al zegt, het moet gewoon gefactureerd worden als zijnde 'Alles in 1 Extra'.

    4x Alles in 1 Extra à €64,95 (1 augustus 2008 t/m 1 december 2008)
    4x Digitaal Totaal Pakket à €19,90 (2 Smartcard's, 1 augustus 2008 t/m 1 december 2008))

    Brengt het subtotaal op €339,40

    2 maanden Alles in 1 Extra gratis ter compensatie van het lange wachten (naast de reeds aangeboden Humax PVR), aangeboden door de Klantenservice, alwaar verscheidene verzoeken tot schrijftelijke bevestiging nooit beantwoord zijn.

    €339,40 - €129,90 = €209,50

    Dan is alles verwerkt (exclusief de eventuele telefoonkosten).

    Gelieve dus een complete en correcte factuur te sturen.

    Voor de duidelijkheid, wij nemen per maand af van Ziggo:

    - Alles in 1 Extra (Internet, Digitale Televisie en Telefonie)
    - 2x Digitaal Totaal Pakket
     
  4. Oeiiiiii...ik zie de bui al hangen. Heb sinds ik vanaf 1 sept. analoog tv had en sinds begin oktober overgestapt ben naar allesin1PLus ook nog geen faktuur gekregen tot nu toe. Heb maar alvast genoeg money op de bank gelaten, je weet maar nooit. Ga er nml niet vanuit dat het meteen allemaal klopt. Maar ik vrees het ergste! Lijkt me toch wel handig als je ziet wat de gesprekskosten zijn, anders ga ik telefonie per ommegaande afmelden.
    Zo kunnen ze je nml van alles wijsmaken wat je misschien helemaal niet verbeld hebt. Dacht dat allesin1 best wel handig was, begin echter heel erg te twijfelen. Tja, Geld groeit helaas ook niet op m'n rug en men wil ook beetje besparen.:sad:


    ZIGGO...tis een verrassingspakketje...:frons:
     
  5. Ja, dit is precies wat ik vanmorgen ook heb ontvangen, wanneer de afzonderlijke producten in een alles in 1 plus pakket wordt verandert dat weet ik echter nog steeds niet.
     
  6. Zit in het zelfde schuitje.

    Ook bij mij de eerste factuur sinds juni, alleen bij mij is nu alleen de periode 01-09-2009 tot 01-10-2009 geïncasseerd.

    Vaag overigens dat je nu eind oktober over september betaald , je betaalde toch altijd vooraf ipv achteraf? Had kortom eerder verwacht dat de factuur over 01-10-2009 tot 01-11-2009 zou zijn geweest.

    De periode 01-07-2009 tot 01-09-2009 is nog steeds niet geïncasseerd/gefactureerd en ook de Cisco 8455DVB decoder is nog niet geïncasseerd/gefactureerd.

    Verder is nu in de 01-09 tot 01-10 factuur alleen Alles-in-1 Extra sec en de belkosten gefactureerd, en niet het HDTV pakket en het Digitaal Totaal pakket. Kortom: nog steeds 14 euro te weinig geïncasseerd over die maand.

    Maar goed: laten we het ook positief bekijken: kennelijk zijn ze eindelijk iets aan de facturerings achterstand aan het doen. Ben al lang blij dat er weer iets geïncasseerd wordt.

    Ga volgende maand verhuizen: hou nu mijn hart al vast wat dat weer voor extra administratieve rampen bij Ziggo veroorzaakt. Gelukkig verhuis ik wel gewoon binnen het zelfde Ziggo gebied (oude en nieuwe adres allebij Utrecht stad).
     
  7. Betaling

    Kan je vertellen dat als je op ZDnet.nl kijkt je zeer binnekort meer mag gaan betalen alle abonnementen worden duurder wel krijg je een verhoging van de snelheid.

    groetjes Fred

    Nu Bert kan je vertellen dat men nu een bedrag heeft afgeschreven maar zonder dat ik het weet plaats dat men dan eerst even verteld wij zijn er uit en gaan??? te werk. Heb met Ziggo wel contact met iemand maar neemt niet weg dat als ik op de site van Ziggo kijkt andere bredragen zie dan nu zonder dat ik het weet zijn afgeschreven .

    Ok Dit voor jou groetjes Fred
    P.S Overstappen naar wat jij heb gedaan nee wan zoals al vermeld alles gaat duurder worden , van alle abonnementen dus ook die van jou , wacht even af.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2008
  8. Waar lees je dan dat alles duurder wordt, men spreekt alleen over snelheidsverhoging
     
  9. Ik ben ook zeer benieuwd waar je dat op baseert.
    Linkje ?
     
  10. Geef dan die link waar je dit gelezen hebt. Niet zeggen dat je het ERGENS gelezen hebt. Geef gewoon de correcte directe link. Simpel zat. Je zal het zelf wel verkeerd gelezen hebben, maar dat terzijde... Bij mij is ook het verkeerde bedrag afgeschreven, dat betekent toch niet dat het gelijk verhoogd wordt? Zucht...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina