1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Volop bellen abonnement wijziging

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door knorde, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik krijg vanmorgen een brief op de mat van ziggo dat per 1 november het volop bellen abonnement veranderd naar 1 telefoonnummer (telt nu voor beide).

    Ik zal hier weinig tegen in kunnen brengen maar ik wou toch even kwijt dat ik het abnormaal vind dat ik daar slechts 8 dagen van tevoren van op de hoogte wordt gesteld.

    Het kan ook allemaal zomaar bij ziggo.

    Ik ben verder zeer tevreden met de diensten maar ik vind gewoon de manier van ziggo soms zo slecht dat ik het even kwijt wil.

    Ik heb geen idee wat ik met dit topic wil bereiken maar ik ben mijn "ei" in ieder geval even kwijt en misschien zijn er meer mensen die dit zich afvragen.

    Gr. Kees.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina