1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Specificatie factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door knorde, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik heb nu al 3x proberen te bellen naar ziggo maar na 12 minuten ongeveer stopt het bandje met "een ogenblik geduld" en vervolgens hoor je niets meer hoelang je ook wacht.

    Vandaar mijn vraag hier.

    Weet iemand of het mogelijk is een specificatie op te vragen van je belkosten.

    En zoja hoe dan :P

    Gr. Kees.
     
  2. Ja, als je je nieuwe Ziggo factuur via je pdf reader (Adobe Reader of nog beter Foxit Reader) print, is alles gespecificeerd !
     
  3. Ik ben een oud @home abonnee en het gaat om de maanden aug / sep / okt.

    Enig idee hoe het dan kan?

    Bedankt!

    Gr. Kees.
     
  4. Mij lukt dat via:

    - inloggen op 'Mijn Ziggo'
    - kies links voor 'Mijn facturen'
    - klink op het factuurnummer
    - factuur opent nu

    Je ziet nu de diverse categoriƫn van de belkosten (binnen regio, buiten regio etc). Daar op klikken en je ziet de specificaties.
     
  5. Dan moet je op "klik hier voor @Home Factuur Online" klikken oftewel :
    http://www.home.nl/mijnhome/factuur/
     
  6. Maar daar staat geen specificatie ;)

    OEPS

    Bovenin.

    Ik ben weer dom bezig.

    Ik heb het gevonden :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina