1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c8039358, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Ik zeur niet zakelijk, ik werk vanuit huis dus gebruik dit dus ook prive. Mijn gezeur en gekanker is vooral prive. Maar ik ga niet zoveel meer betalen waar ik het nut niet van inzie. :lol:
    Ik kan alleen niet begrijpen dat als je een commercieel bedrijf bent (Ziggo) je zo met klanten omgaat. Ik irriteer me al jaren mateloos aan de grootverdienende gestudeerde managers, die niks kunnen. Behalve onze economie ten gronde richten. Waar wij dan weer de dupe van zijn. Ik zal maar niet vertellen wat de kredietcrisis mij prive heeft gekost.
    Zakelijk gezien kan ik prima met Ziggo door een deur, zoals ik al zei de uptime is brillant. Pas geleden was er wel ergens een kabel paar straten verderop doorgesneden. Dan helpt het dus geen zier of je zakelijke of prive klant bent. Dan werkt niks meer. Dan pak ik mijn laptop en ga bij een klant werken. No worries.
     
  2. Laatste wat ik erover ga zeggen, ja zelfs dan zijn er verschillen.

    - Als zakelijke klant heb je recht op vergoeding van zakelijke onkosten, mits natuurlijk gefundeerd en aantoonbaar.
    - Zakelijke klanten hebben over het algemeen voor storingen (veel)kortere SLA tijden tov particuliere klanten. Als particulier kan je dus (veel)langer moeten wachten op een oplossing tov een zakelijke klant.

    (te) Veel nederlandse ondernemers willen het liefst zo veel mogelijk beknibbelen op hun internet/telefoonverbinding want een zakelijk abonnement is zo duur (ofwel, ze maken dan minder winst of verdienen zelf minder) en dat wil je natuurlijk niet. Echter wel haantje de voorste met klagen als er problemen/storingen optreden.
     
  3. Mag ik er dan ook nog een keer als laatste wat over zeggen. Volgens mij haal je wat mij betreft 2 dingen door elkaar. Ik kan zakelijk prima werken met de Ziggo particuliere pakketten. Alles werkt praktisch altijd. M.a.w. bottomline, prima product (Zoals ik al zei, zeur ik PRIVE!!!)

    Dat is ook de reden dat ik geen zakelijk pakket neem (wil ik dezelfde snelheid wordt ik helemaal uitgeknepen). Aangezien ik voor al mijn eigen kosten verantwoordelijk ben kies ik binnen de mogelijkheden de beste kwalitatieve oplossing tegen een gunstige prijs. De zakelijke pakketten van Ziggo bieden mij GEEN ENKEL voordeel t.o.v. de particuliere. Zoals ik al zei, ze zijn duurder en trager. Die hele enkele keer dat ik eens SLA zou kunnen eisen, kost het en teveel moeiete en krijg ik die waarschijnlijk niet. Kabelbreuk hier in de straat is namelijk overmacht. Verder hebben ze een uptime over de afgelopen 4 jaar (tot mei) van zo'n 99,999%. Sinds mei is het denk ik iets van 99,8. En ik heb altijd nog mijn mobiel. En de 'storingen' plannen ze vaak ook nog eens 'savonds/nachts.

    M.a.w. neem maar van mij aan dat ik het goede product gebruik. Ik zou ook een eigen schotel en zender op mijn dak kunnen zetten en een straalverbinding opzetten. Werkt altijd (nou ja weersomstandigheden daargelaten) maar dat slaat nergens op.

    Ik zit in de "internet" business en weet ook hoe er van de onkunde van klanten gebruik gemaakt wordt. Mijn email en Adobe Webpremium CS4 gaan echt niet beter werken van een zakelijk pakket.

    Weet je, ik wordt van deze discussie weer helemaal vrolijk. Als je het goed bekijkt leveren ze een kwalitatief zeer acceptabel product. Dus wat zeur ik toch?


    [edit]
    Krijg net een email error. Ff googelen op internet, kom ik deze link tegen. Zakelijke klanten hebben dus ook gewoon ellende. :lol::lol::lol:

    [aanvulling]
    Zie net op de Ziggo site bij mijn facturen (die automatisch afgeschreven worden) en er staat ruim, maar dan ook ruim voldoende geld op al mijn rekeningen:

    Mijn facturen overzicht



    Totaal openstaand bedrag € 0.76 [​IMG] Waarvan te laat € 0.76
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina