1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c8039358, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. IK WORDT HELEMAAL GESTOORD VAN ZIGGO !!!

    WAT MOET IK IN GODSNAAM DOEN OM HET GOED GEREGELD TE KRIJGEN ???



    Ik heb mijn oude casmea abo in mei gelijk om laten zetten in een Alles-in-1-plus. Vanwege de hogere snelheden. Omdat ik op mijn werkkamer nog een tvtje op analoog heb en dat signaal bagger is (lange kabels?) heb ik er gelijk een GRATIS extra decoder bijbesteld voor 10,= (verzendkosten).

    Nu berekend ZIggo sindsdien mij het Alles -in-1 pakket (74,85 per maand (zonder tel. opgave =incl sport1 en extra pakket) en factureren zij mij 9,95 op die nieuwe decoder (terwijl ik daar helemaal geen -extra- kanalen op wil (staan er wel op). Tevens staat daar mijn telefoon overzicht op.

    M.a.w. ik betaal al meer als een half jaar een 10tje teveel en de administratie bij ze klopt niet. Heb al diverse keren proberen te bellen maar krijg steeds de mededeling "DE WACHTTIJD BEDRAAGT MEER DAN 10 MINUTEN". Dus dan maar mailtjes via hun website gestuurd. Ze hebben ergens 1 x 10,= gerestitueerd maar blijven deze situatie handhaven, en reageren niet op servicemails!!!!!!!!


    WAT MOET IK IN GODSNAAM DOEN !!!


    Misschien maar helemaal opzeggen???

    ***) mod : volume wat teruggezet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  2. Dat schreeuwen heeft in elk geval geen zin. Ten tweede heb je altijd de keus om weg te gaan en bij dit gedrag zal dat alleen maar bemoedigd worden. Ten derde... je kan die onterecht geincasseerde bedragen toch storneren als het echt zo'n probleem is?

    En als je na die mededeling gewoon even blijft hangen heb je vaak binnen 15 à 20 minuten al contact. Dat bericht is alleen maar om de mensen zonder geduld te laten ophangen, scheelt heel veel bellers ;) Dus ja...
     
  3. aanvulling

    WAAR MOET IK DAN MIJN FRUSTRATIE KWIJT ??
    Als ik zo met mijn klanten omging was ik ze allemaal kwijt. Nu na bijna 10 jaar heb ik ze bijna allemaal nog. Diegene die weg gingen konden door omstandigheden niet anders. Ik weet dus wel wat service is!!

    Het gaat erom dat je geen contact kan krijgen, er niet gecommuniceerd wordt en er administratief een zootje van wordt gemaakt. Daarbovenop haal ik de beloofde snelheden niet.

    Het is allemaal erg storend, vervelend en zelfs zeer IRRITANT. Casmea 4 jaar zonder enige problemen gedraait, sinds Ziggo alleen maar ellende. Erg vervelend als je zo'n 24 uur per dag afhankelijk bent van hun producten.


    P.S. Door die grote letters hoop ik dat een of andere Ziggo medewerker misschien iets gaat doen omdat het ze nu WEL opvalt !!

    Jij vindt het normaal dat he 20 minuten in de wacht moet, en hebt daar ook tijd voor? Ikke niet. Voor die bijna 1.000 Euro per jaar (en hogere sport1 tarieven dan elders) mag ik toch wel wat meer service verwachten lijkt me.
     
  4. Die grote letters betekenen alleen maar onmacht. En genoeg redenen om juist NIET te gaan lezen, iets waar je ook in je footer uitleg over geeft: aandacht vragen. In de maatschappij negeer je zulke blaaskaken toch ook? Vooralsnog, schreeuwen heeft geen zin, ga een eind lopen, lucht veel meer op.

    Sterkte!
     
  5. Gaan we zo beginnen... nee het is niet normaal, maar het is niet anders. Leren omgaan met teleurstellingen heet dat. Dit forum is niet eens van Ziggo ;) Ik kreeg gisteren ook de factuur waar uit de specificaties bleek dat ik in de afgelopen 3 maanden 4 uur aan de lijn heb gehangen met de HD, maar alles was wel geregeld. En uh, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, dan moet je je prioriteiten misschien eens gaan weerleggen en er wel tijd voor maken. Overal is tijd voor te maken en anders ben je toch echt fout bezig. Maar goed, ik weet de situatie niet en die hoef ik ook niet te weten, maar denk eerst eens na en tel tot 10. Gegroet!
     
  6. Beste Bram,

    Zo af en toe kom ik weer eens hier terecht (als ik me weer eens ff met die ellende heb bezig gehouden). En dan ga ik me weer opwinden. Hier heb je in ieder geval de mogelijkheid wat neer te zetten, want bij de Ziggo site lukt dat niet.

    Heb je die Ziggo site weleens bekeken. Menu is alleen door een motorisch 120% functionerende wishkid te besturen. En er staan allemaal dingen op die niet met Ziggo te maken hebben. Kan zo wel ff doorgaan, maar dat heeft geen zin.

    Ik zal vanaf nu proberen rustig te blijven en geen grote letters te plaatsen. O.k. ?

    :giveup:
     
  7. Waarvoor dank. Met jouw zijn er nog velen. Ook wij zullen blij zijn als de situatie weer een beetje normaal wordt. We hadden dit forum nu niet bepaald bedoeld als verlengstuk van de helpdesk. Maar als zoveel mensen met hun kop tegen de muur lopen kan je ze ook niet in de kou laten staan.

    Waar we kunnen, helpen we, samen met de Ziggo medewerkers, maar je ziet dat zelfs dat niet van een leien dakje gaat altijd.

    Heel langzaam zien we toch dat er vooruitgang wordt geboekt.
     
  8. Ik snap je punt volledig, maar door zulke acties wordt het alleen maar ongeloofwaardiger. Ik zelf heb ook maanden tegen een muur gepraat, het heeft geen zin, maar wat belangrijker is, het heeft geen zin voor jezelf. Want de enige die zich gefrustreerd blijft voelen, ben je zelf. Een ander zal die frustratie niet van je overnemen. Nogmaals, ik begrijp je volledig...

    Ja, die site is soms onwijs traag en soms vreemd van opzet, maar na wat rondnavigeren is dat ook wel weer opgelost. Het heeft geen zin om overal tegen aan te schoppen, steek liever die energie in het makkelijker maken van dingen voor jezelf.

    Nogmaals, ik snap je frustratie volledig, maar door schande behoorljk wijzer geworden en dat is het enige wat ik je mee kan geven. Schoppen heeft geen zin, dan moet je het doen op een manier die voor jezelf het minst energie kost. Ik ben het zelf zat om mijn frustratie te gaan gebruiken als iets niet wil, hopelijk vangt iemand van Ziggo wel je problemen op, maar je kan niemand dwingen... soms is dat zonde.

    :giveup:
     
  9. Uw Ziggo factuur is online

    Vanochtend mailtje gehad van Ziggo.

    Vr. gr.
    Internetter.
     

  10. :?:


    .......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina