1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c8039358, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee er wordt afgeschreven , terwijl men nog aan het berekenen is wat er wat er berekent moet worden weer een foutje ???
     
  2. Factuur.

    Nu kan enkel zeggen dat het zeer moeilijk gaat om dingen die fout lopen opgelost te krijgen , al moet ik er weer bijvertellen dat er aan word gewerkt , wel moet het niet te lang meer duren een half jaar en Ziggo is er nog niet achter wat er eigenlijk aan de hand is, en als men het weet , waarom dan zolang wachten uitzoeken ok , maar verder wil ik gewoon weten wat men krijg per maand van de diensten die ik gebruik en nu worden er bedragen genoemd die niet kloppen ,maar waarom niet gewoon een lijn waar je met klachten voor betaling/en terecht kan en nu moet alles per mail , wordt er een beetje moe van . mar wij wachten nog even rustig af en laat dan wel iets horen.

    groetjes Fred
     
  3. Sinds vanochtend kan ik mijn november 2008 factuur online inzien.
    Mijn vorige provider stuurde hiervoor keurig een e-mailtje.
    Kent Ziggo(@Home) deze service niet?

    Vr. gr.
    Internetter.

    p.s.

    feedback aan ziggo-user:
    Helaas heeft de afdeling "facturering" de creditering nog niet verwerkt op de november 2008 nota.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  4. Ik ben door Ziggo ook verrast met een factuur.

    Behalve 2 maanden Alles in 1 plus (wat nog steeds niet goed werkt) vindt Ziggo het nodig dat ik voor december ook € 15.90 voor televisie Z1 betaal :schater::evil::censored:

    Bovendien zijn alle gesprekken met andere Ziggo klanten gewoon in rekening gebracht. :no::confused::sleep::giveup:

    In plaats van eindelijk iets op te lossen kloppen de facturen nu ook niet meer.
    Wat een rampzalig bedrijf.
    Ik zal ze Maandag met een bezoekje vereren in een ultieme laatste poging de bende opgelost te krijgen. Een afschrijving van deze factuur zal ik zeker storneren.
     
  5. Vroeger bij @Home wel, maar Ziggo heeft mij daarover nog niet gemaild !
     
  6. Maar vanochtend wel de factuur online?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  7. Yep !!
     
  8. Had de prijsvechter dat onderdeel in ieder geval beter voor elkaar.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  9. Het is wel de bedoeling dat dit in de toekomst weer gaat gebeuren.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  10. ik heb al mijn losse pakketen een tijd gelden om laten zetten naar een alles in -1 pakket, is nu inmiddels ook eindelijk aangepast in ''mijn ziggo'' vandaag is de nieuwe factuur online, betaal ik ineens alleen 10 euro voor mijn vlop bellen, 10 euro voor mijn tv totaal en 15.90 voor mijn kabelaansluiting. Heel het Alles-in -een pakket staat niet op de factuur.......... nooit problemen gehad met @home of ziggo, maar sinds mijn wijziging naar het alles in -1 pakket, val ik van de ene in de andere verbazing........gelukkig werkt alles nog wel........... hoop dat ziggo dat WEL zo kan houden..........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina