1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c8039358, 23 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelf vraag ik mij af of Ziggo wel geld wil hebben , ben nu ongeveer een half jaar bezig voor het betalen aan ziggo betreffende Internet ,Telefoon , digitaal TV Kijken en wat blijkt na div gesprekken is er nog niets van terecht gekomen ook al belooft men dat het zosnel mogenlijk zou worde verholpen , Ik wil kunnen zien wat ziggo voor gebruikte diensten heeft afgeschreven en dat tot heden nog steeds niet gebeurd , Buiten dat wil ziggo zeer veel maar laat men alle eest eens goed op de rails hebben staan dit letterlijk en ook verguurlijk. Soms denk ik nogwel eens aan de naam Casema, bij ziggo moet nog zeel veel veranderen voor de klanten kijk op coax.nl televisie enz. en wachttijden aan telefoon zijn schrikbaarlijk lang . hopende dat dit voor velle eens verand mag worden.
    afz, Fred
     
  2. Wat gaat er op dit moment precies mis dan? Krijg je geen facturen? Word je te weinig berekend? Word het geld niet afgeschreven?
     
  3. Kan zeggen dat er al meer dan een half jaar niets wordt afgescheven , van ziggo diensten die ik gebruik , ook al heb ik div malen met ziggo medewerk/sters gebeld gemailt , volgens zeggen ben ik een waar de account niet goed werkt bij ziggo . Dus hoog tijd dat dit gaat veranderen , soms vraag ik mij af wil men wel geld hebben .??
    Dus ******** graag opschieten voordat het een jaar wordt , en is er volgens zeggen door ziggo afgeschreven krijg ik het niet te zien ,zowel op de site van Ziggo , maar ook niet op mijn afschrift van de bank. Hoelang nog.
     
  4. Hallo,

    Gisteravond stond mijn eerste "Alles in 1 Plus " Ziggo factuur online, zonder hierover een mailtje gekregen te hebben.
    De in rekening gebrachte kosten waren juist.
    (Gedeeltelijk septebember, geheel oktober en het voorschot voor november 2008.)
    Wat dan weer zo jammer is, dat de reeds in rekening gebrachte betaalde kosten voor het basis TV abonnement voor september en oktober niet gecrediteerd zijn.
    M.i. kan dit perfect via geautomatiseerde systemen verwerkt worden.
    En dat in een periode dat men niet om extra werk verlegen zit bij Ziggo gelet op de nauwelijks bereikbare klantenservice en helpdesk.
    Gisteravond direct via het bekende webformulier om restitutie/verrekening gevraagd in de hoop dat daar op gereageerd wordt.
    Een ontvangst bevestiging heb ik nog niet mogen ontvangen.
    Neen, bellen daar begin ik helemaal niet aan.
    Door deze werkwijze creeer je weer extra e-mail- en telefoonverkeer en teleurgestelde klanten.

    Jammer, een gemiste kans door Zigggo.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  5. Je weet wat je moet betalen. Dit geld gewoon reserveren op een spaarrekening. Je trekt er gelijk wat rente van. Als Ziggo dan opeens met de volledige rekening komt, dan kan je die zo betalen.
     
  6. Gezien dat bedrag op site van Ziggo staat , vraag is enkel wanneer kan ik zien dat het is ingehouden / afgeschreven door Ziggo , Graag hierop antwoord.
     
  7. Wat dacht je van op je bankafschrift??? :roll:
     
  8. Zie ook deze thread: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13954

    Samenvatting: ook ik loop al een paar maanden er toe te bewegen eindelijk weer te factureren/incasseren en we zijn dus niet de enige.

    Er is bij mij nu weer voorzichtig een start van de incasso, maar nog verre van volledig.

    Zo te zien heeft Ziggo erg grote problemen met het facturatiesysteem, zeker na elke mutatie.

    Oh, en tegen al die smartasses die mij vertellen 'je weet toch wat je moet betalen, dat zet je toch gewoon op zij op een spaarrekening': ja, dat had ik zelf natuurlijk ook bedacht en dat is exact wat ik doe. Alleen:
    - je hebt dus geen idee wanneer Ziggo wel gaat incasseren. Ben een beetje bang dat ze plots onaangekondigd een rekening gaan incasseren die nu (inclusief de Cisco 8455DVB decoder die ook nog niet geïncasseerd is) een paar honderd euro is. Dat betekend dus dat of ik meteen rood sta op de betaalrekening of de incasso bounced omdat ik het bedrag nog niet over heb kunnen maken vanaf de spaarrekening. De onvoorspelbaarheid is mijn issue, niet dat ik nog moet betalen;
    - er is zo geen enkele manier om de lopende telefoonrekening bij te houden;
    - en aangezien de ellende gestart is met een hoop mutaties waarvoor op de factuur gecorrigeerd moet worden houd ik ook mijn hard vast of dat nog goed gaat na een paar maanden.
     
  9. En dat bedoel ik met DIT :D
     
  10. Factuuur Ziggo

    Moet het kort maken maar kan zeggen dat de facturing nu eindelijk in gang is gezet , dit moets ik wel zelf melden , men vertelde mij wij zouden er wel achter komen maar voel niets voor een gepeperde rekening , Maar inderdaat moet er wat veranderen en men jawel verteld dat men daar meebezig is jammer dat het zo moet lopen , dan denk ik nogwel eens aan de naam Casema waar ik persoonlijk nooit problemen mee had betreffende betaling , en als je iemand wou spreken werd je ook gewoon doorverbonden en dat onbreekt er hier aan , maar andere mogen er anders over denken. Het loopt en dat is voormij het belangrijkste.

    Groetjes van Fred
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina