1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Blijft mail voor @quicknet.nl ergens hangen ?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door topmusic, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo

    Sinds vannacht duurt het nogal lang voordat mail wat aan @quicknet.nl word afgeleverd ontvangen is. Er zitten nu al een paar mails tussen die vannacht door de afzender zijn verzonden en vanmiddag pas in mijn mailbox aankomen.
    Als ik nu een mail naar me eigen stuur, duurt het ook zeker 30min tot 90 min voordat ik de mail pas in mijn postvak heb zitten.

    Uiterraard zijn er geen instellingen lokaal veranderd die dit hier zouden veroorzaken.

    Nog meer mensen die hier last van hebben ?

    Groeten Fred.
     
  2. Hi!

    Je kunt in de mailheadres zien waar dat probleem zou zitten, en waar de delay zit. Paste die even in het forum anders, anonimized.

    Er is mij geen storing bekend op de smtp van QN en zie daar ook geen volle queues oid.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Zie PM.

    Groeten Fred
     
  4. Hi!

    Extern delayed, niet eerder bij Multikabel afgeleverd, dus kunnen we um ook niet eerder in je bus plempen :wink:

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Dan vindt ik het vaag dat als ik vanaf hier rechtstreeks een mailtje over smtp.quicknet.nl naar mijn eigen email-adres stuur, dat er dan ook bij quicknet zo'n 20-30 min tussen zat.

    Inmiddels schijnt alles nu weer goed te werken, dus wat precies de oorzaak is geweest :?: Joost mag het weten :oyeah:

    Groeten Fred
     
  6. Hi!

    Welke mail dan precies, want als ik op jouw IP in de logs kijk zie ik die vertraging niet.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina