1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dave!!, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat hoop ik dan maar voor je. :pompom:
     
  2. Hahahaha, de € 0,85 staat vast en de rest niet....:oyeah:
     
  3. Ik ben het 100% met je eens, wij zitten sinds begin september te wachten op onze alles-1-extra bestelling. Daar is "half" aan gewerkt en daarna "overschreven" door de @home->ziggo migratie zodat wij nu tussen wal en schip zitten.
    Ik heb nog nooit zo'n administratieve rotzooi meegemaakt al nu bij ziggo het geval is, en ik heb totaal niet de indruk dat dat aan het verbeteren is, integendeel!
    Als dit allemaal vóór het einde van dit jaar nog rond gaat komen, dan spreek ik van een succes, het is erg genoeg maar waar.
     
  4. Tis gewoon een standaard decoder hij geeft mooi beeld. Menu's zijn duidelijk dus ik klaag niet ^^ Hij staat op mijn slaapkamer.

    Onder hebben we de Humax recorder.

    Ben benieuwd hoe het gaat als dadelijk de 2e smartcard aangemeld is...
     
  5. Tot mijn verbazing heb ik na het resetten van mijn modem nu net opeens een snelheid van 5200/950, 1mbit download meer, oftewel de nieuwe snelheid per 1 december van internet Z2.
    De snelheden worden dus al verhoogd alleen heb ik nog steeds niet de snelheid die ik zou moeten hebben voor Alles in 1 plus n.l. 8000/1500 of 10.000/1500.
    Is er nu iets gedaan aan mijn klachten wat verkeerd gegaan is of zijn nu voor alle Z2 aansluitingen de snelheden verhoogd naar 5000/1000 ?
    Ik kan geen enkele logica meer ontdekken in de handelswijze van Ziggo.
     
  6. Zonet ff gebelt om over te stappen, de vriendelijk mevrouw vertelde me dat ik binnen 48 uur (!) sneller internet had en de decoder binnen 2 weken thuis heb!!!:pompom:
     
  7. Laat je over 48 uur en over 2 weken even weten of de vriendelijke mevrouw gelijk had :?::rolleyes:
     
  8. Doe ik!!
     
  9. Ben nog even bezig geweest met ziggo thuishulp, via de chat.

    Wanneer ik het pakket kon ontvangen.

    Werd tussen nu en 2 weken bij afgeleverd.
    (ik ben benieuwd :roll:)
     
  10. Helaas zegt dat niets, dat is het standaard antwoord is mijn ervaring... :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina