1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dave!!, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En hopen dat ik de humax krijg. Zijn er trouwens goede ervaringen hier met de nieuwere zwarte samsung??[/quote]


    De Samsung werkt goed als je maar niet te veel zapt, dan slaat die op zwart, dan de stekker eruit trekken en de Samsung reset zich weer zodat je weer gewoon kunt kijken.

    Hiervoor hoef je de helpdesk dus niet te bellen.
     
  2. Daar ben ik weer te zeuren maarre in de brief van Ziggo stond dit internetadres http://www.ziggo.nl/producten/alles...dm&ns_source=brief&ns_linkname=plus7&ns_fee=1

    en dan wordt het rekenvoorbeeld toch weer anders....Toch?
     
  3. Niets, rekenvoorbeeld van John klopt.

    Voor mensen die veel gebruik maken van webspace. Deze is bij alles in 1 ook veel groter (dat is een vijfde voordeel)

    Overigens zijn de alles in 1 paketten ook te verkrijgen via diverse shops inmiddels. Iemand ervaring mee? Kun je dit ook als bestaande klant via een shop regelen? En heb je dan wel keus uit de decoder?
     
  4. Daar had ik ook al aan gedacht, en toevallig trof ik bij de herhalingslessen e.h.b.o. een werknemer van de plaatselijke Expert winkel.

    Daar moet € 99 betalen als je daar alles in 1 koopt, en dan is dat voor de ontvanger.

    Geen idee dat het € 99 waard is om er zeker van te zijn dat je de Humax krijgt...
     
  5. Handige tip ?
    Sinds Juni heb ik een Ziggo Alles in 1 plusminus pakket.

    Daarvoor zo`n 10 jaar tevreden Essent /@Home klant.

    Na ruim 5 maanden bellen en mailen met Ziggo:

    Snelheid nog steeds 4000/1000 i.p.v 8000/1500 (de enige reden waarom ik het pakket in Mei besteld heb)
    Ik bel niet gratis naar andere Ziggo gebruikers.
    Geen verrassings zenders.
    De digitale ontvanger heeft dagelijks kuren.
    Mijn Ziggo werkt nog steeds maar half.
    Facturen krijg ik niet meer, afschrijvingen ook niet.

    De klantenservice is op elk tijdstip onbereikbaar. "te druk om u te woord te staan, excuses" etc etc. Bovendien blijkt het onmogelijk iets opgelost te krijgen. Alleen de Ziggo medewerkers hier hebben daadwerkelijk iets voor elkaar gekregen.
    Ik krijg sterk de indruk dat de chaos bij Ziggo alleen maar steeds groter wordt. Nog steeds "verdwijnen" er gegevens.
    De commercials van Ziggo kan ik alleen nog maar om lachen (of huilen, afhankelijk van mijn stemming):mrgreen::cry:

    Berekeningen begin ik maar niet aan, het is mij wel duidelijk dat ik alleen maar aanzienlijk meer kwijt ben door alle telefoontjes. (inclusief mobiele kosten als mijn telefonie en/of internet weer niet werkte)
     
  6. Voor zover ik weet worden de kosten van de standaard digitale decoder verrekend met de facturen zolang de aanbieding "gratis digitale decoder" geldig is.
     

  7. Nee zo bedoel ik het niet. Jij gaat in de oude situatie uit van telefonie € 9,95 en zij komen op € 4,95. Of is dat de combi korting??
     
  8. Ja tot 1 december maar alleen bij ziggo zelf en dus niet bij handelaren.
     

  9. Precies!

    Ik ga dus overstappen en ben € 0,85 goedkoper uit en krijgt sneller internet!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina