1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dave!!, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Me too...Ik snap em ook niet...
     

  2. Je hebt gelijk...
    Tis inderdaad goeikoper!!:giveup:
     
  3. Mooie berekening ^^

    Even een update over mijn verhaal.

    Op 22 oktober heb ik gebeld met Ziggo om mijn abonnement aan te passen (zie post 1).

    Op 28 oktober een brief gekregen dat mijn nieuwe abonnement op 28 oktober ingaat. Handig om even te laten weten.

    Op 30 oktober heb ik na een tip van pvd mijn modem gereset. Dit werkte nieuwe snelheid actief. De extra digitale zenders gratis waren er ook.

    Op 6 november heeft TNT de eerste poging gedaan om mijn digitale decoder te leveren. Helaas was ik niet thuis.

    Op 7 november heb ik de decoder in ontvangst mogen nemen (mooie zwarte Samsung).

    In totaal is alles dus in 3 weken afgerond terwijl Ziggo hiervoor 4 weken aangaf.

    Het enige wat nog moet gebeuren is dat de "Mijn Ziggo" pagina bijgewerkt wordt. Volgens een medewerkster van Ziggo zou dit nog +/- een week duren. Deze medewerkster had ik gebeld om mijn keuze door te geven van mijn digitaal tv kaartje.

    Ik moet zeggen tot nu toe *afkloppen* gaat alles netjes.
     
  4. Bevalt de decoder?
     
  5. Misschien ietwat voorbarig om die uitspraak te doen naar aanleiding van het bericht van één tevreden klant. :oyeah:
    Het sw special team die met mij persoonlijk over mijn klachten wilde praten heeft na twee keer via email mijn gegevens te hebben gevraagd ook niets meer laten horen.
    Ik heb zo mijn twijfels ....

    Klantenservice: op dit moment is het dusdanig druk dat wij u niet tijdig te woord kunnen staan, belt u a.u.b op een ander moment terug... onze excuses ...:sleep::sleep: (dit is al dagen zo, op elk tijdstip :giveup:)
     

  6. Ik ga morgen bellen om het spul om te laten zetten naar alles in 1.
    Ik heb ff ingelogt op factuur online en daar zag ik nog iets raars... Vorig jaar oktober zijn we verhuist en alles is mee verhuist, alleen dig. tv niet, dat staat nog op het oude adres, raar maar waar...

    En hopen dat ik de humax krijg. Zijn er trouwens goede ervaringen hier met de nieuwere zwarte samsung??
     
  7. Dat is heel dapper van je, succes :mrgreen:
     

  8. Wij Friezen zijn niet zo gauw bang :pompom:...

    Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
     
  9. eerst zain, dan gleuvn :mrgreen:
     
  10. :applause::schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina