1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dave!!, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi all,

    Voordat we omgingen van Ziggo was ik al zeker 4 jaar abonnee van @Home.

    Dit alles begon toen @Home ging beginnen met Internet in mijn dorp. Hier zijn wij toen op ingegaan en zo hadden we voor het eerst kabel internet.

    Door de jaren heen hebben we heel wat extra bagage verzamelt zoals Telefonie + Volop bellen (€10,00), Digitale TV en dat soort zaken in totaal zag onze factuur er ongeveer zo uit:

    €15,90 Analoge TV Z1
    €29,95 Internet Z2
    € 9,95 Telefonie Z1
    €10,00 volop bellen
    --------- +
    €65,80
    -€5,00 (combo korting Internet Z2 + Telefonie Z1)
    €60,80

    Nu zat ik wat rond te lezen op de Ziggo website en ontdekte ik de "Alles in 1" pakketten waaronder de "Alles-in-1 Plus" voor €49,95 per maand (inclusief volop bellen zou ik op €59,95 per maand uitkomen). Een stuk goedkoper dus. En het belangrijkste eruit: Sneller internet!

    Ik besloot dus om maar even te gaan bellen met de Ziggo klantenservice. Hier kreeg ik na zon 10 minuten een dame aan de lijn. Het hele verhaal uitgelegd en na mijn gegevens te hebben opgevraagd zei ze al snel... Voor een euro MINDER kunnen wij uw Internet Snelheid VERDUBBELEN!

    Dus de nieuwe configuratie is als volgt:

    Alles-in-1 plus
    €49,95 Internet, Digitale TV, Telefoon
    €10,00 volop bellen
    -------- +
    €59,95

    Internet gaat van 4000kbps naar 8000kbps! Ik krijg een 2e gratis digitale decoder + gratis extra smartcard (dus ook nog 2 tv's voorzien van digitale tv). In verhouding blijft de rest hetzelfde!

    Misschien een goede tip voor mensen die hetzelfde aan de hand hebben :) ! Je moet 10 minuten wachten en in 3 minuten is alles geregeld!
     
  2. Mooi commercieel praatje en echt niets nieuws...

    Je lijkt de Ziggo-miep op de radio wel. Onderhand is het beter even niets te bestellen tot de ergste storm bij het call-center en alle medewerkers van Ziggo voorbij is.
     
  3. Ik wil alleen voorkomen dat jullie niet geript worden.... In verhouding betaal je meer voor minder dus sorry als ik dan klink als een ziggo-miep xD!
     
  4. Het is verder niet erg, juist positief..... maar er zijn echt veel problemen. Mensen die over gaan op alles in 1 en geen telefonie geleverd krijgen of geen decoder of niet de juiste snelheid. Ik raad iedereen aan om echt even een maand te wachten... Beter een maandje langer geript dan meteen gestript...
     
  5. Ok, thanks dacht al dat ik iets verkeerd deed :oops:

    Naja, ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit afloopt ^^ Misschien dan toch maar even wachten zoals de tip hierboven van Ziggofan!
     
  6. hoi dit heb ik direct bij de activatie van Ziggo gedaan.
    Snel gedaan, en nu werkt het zonder enig probleem.

    En zoals je op het forum kan lezen gaat de snelheid vanaf 1 december nog een keertje omhoog naar 10 mb
    je zal dus nu helemaal een gelukkig persoon zijn:applause:
     
  7. Nou hier update 1:

    Vandaag de brief gekregen van Ziggo.

    De ingangsdatum was vandaag... Leuk als je de brief op dezelfde dag krijgt... Maar goed!

    Hier staat in dat mijn oude abonnement omgaat naar een Alles in 1 pakket.

    Niet erg speciaal...

    Binnen 2 weken komt mijn nieuwe digitale ontvanger :pompom:

    P.s. de gratis extra digitale zenders zijn er al
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2008
  8. Ik heb hetzelfde gedaan als jij Dave! In mei heb ik me echter aangemeld. Vervolgens 4 maanden!!! op de (2e) decoder moeten wachten. Bovendien nog steeds geen bevestiging gekregen. Gelukkig werkt alles wel en heb ik ook reeds de hogere snelheid.

    p.s.
    Je moet voor de hogere snelheid wel even je modem resetten.
     
  9. Ik heb in juli mij aangemeld voor het alles in pakket plus.
    De decoder na 2 weken gekregen.

    Televisie zou men dan omzetten van mijn vader naar mij, dit zou gebeuren voordat Ziggo @home had gemigreerd.
    Dus niet.

    In de tussentijd de helpdesk aan de lijn gehad en het verhaal uitgelegd,
    weer gebeurde er niets.
    Gechat met medewerker, weer gebeurde er niets.
    In de tussentijd een paar keer schriftelijk via mail, weer gebeurde er niets.
    Daarna weer gechat met medewerker en die verwijzde mij door naar de afdeling wijziging, dus de helpdesk die ik heb gebeld.

    Minstens totaal een uur aan de telefoon gezeten voor een simpele wijziging van internet en bellen naar alles in pakket plus.

    Waarempel, na een week krijgt mijn vader een opzegbrief en een , aanmeldbrief, ik krijg 5 aanmeldbrieven met een rekening van 29.95,
    dit is mij nooit verteld.
    Dit zou ingaan per 27 oktober.
    Bij Mijn Ziggo is nog niets bekend dus wat nu?????
     
  10. :schater::schater::schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina