1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag ladende pagina's

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Forumschorem, 22 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog meer mensen met traag ladende pagina's en/of time-outs?

    Van het weekend was het raak, en sinds gisteravond weer gezeur. Pagina's laden traag, sommige sites krijgen een time-out (zo'n leuke boodschap dat de server niet gevonden kon worden) en andere pagina's blijven minuten lang laden.

    En ik ben niet de enige die hier last van lijkt te hebben. Het schijnt dat veel mensen door het hele land er momenteel last van ondervinden, getuige dit topic geopend op FOK!

    http://forum.fok.nl/topic/1210107

    Toch vreemd dat er geen melding van wordt gegeven op de site van Ziggo zelf. Heeft dit soms (nog steeds) te maken met die gare DNS-servers van Ziggo?

    Ik belde gisteravond met dezelfde vraag naar de helpdesk, en na bevestigd te hebben dat ik inderdaad 2x mijn modem had gereset en ik vroeg of het toevallig met het DNS-probleem te maken had, antwoorde de mevrouw aan de andere kant: 'DMS.... Nee, dat pakket bieden we volgens mij niet aan....'

    Hopelijk kan iemand me hier vertellen wat er wel aan de hand is, want ik begin dit gezeur spuugzat te worden.
     
  2. Net zoals afgelopen weekend is het nu inderdaad ook weer raak: Erg traag (of niet ladende) pagina's. En inderdaad: Totaal geen mededelingen van Ziggo hierover.
    Wel frustrerend. Vanochtend thuis geen pagina te laden en ik stap in de auto richting kantoor, start de auto en hoor direct reclame van Ziggo. Net voor het nieuws van 08:00... *zucht*

    Je zou toch verwachten dat Ziggo eerst de huidige problemen eens oplost (of op zijn minst gecommuniceert) voor de nieuwe klanten proberen te werven.

    Een beetje moedeloos wordt je hier wel van...
     
  3. Deze storing is al bekend en wordt aan gewerkt :) Heeft op dit moment ook de hoogste prio :)

    Wordt zo snel mogelijk op onze website geplaatst, er staan al bandjes op het telefoon nummer.
     
  4. Nou ja, fijn dat er in ieder geval aan gewerkt wordt. Laten we hopen dat ook de basis van dit probleem wordt aangepakt, want dit is al de 2e keer in een paar dagen dat het fout gaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina