1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing digitale TV

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door BrabantDus, 21 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jawel hoor. Eigen huis, maarre op de kabelboer bitrate moet je dan wel inleveren... (ipv 6-8 Mb/s krijg je dan 2-4 Mb/s) Zolang het werkt en blijft werken blijf ik bij de kabel. Dacht je trouwens dat CDS geen storing had vergeleken met een kabelboer die uiteindelijk (2009, denk ik) z'n zaakjes voor elkaar krijgt?

    Gert.
     
  2. Beetje in de war met internet soms? Het gaat hier over TV, zowel digitaal als analoog.
     
  3. Hoe denk je dat je DTV verstrekt wordt door de kabelboer?

    Gert.
     
  4. In Woudrichem ook al sind een uur of 4 geen tv signaal meer. Niet analoog en niet digitaal. Internet en telefoon werkt wel, deze storing is hier op meerdere adressen.
     
  5. Vanmorgen Tv aan en wat denk je, Beeld zowel digitaal als analoog, hopelijk zijn de problemen voorbij. Jammer dat er op de site van Ziggo nogsteeds niet vermeld is dat de storing voorbij is.
     
  6. Ik denk dat je nu mijn woorden wel erg uit hun verband trekt. Ik bedoelde alleen te zeggen dat als ergens 1 blok huizen geen signaal heeft dat niet op de website zal worden geplaatst.
    Nu blijkt dit dus groter te zijn, en vandaar dus dat er een melding is verschenen.
     
  7. Is er 1 dag dat het beeld en geluid wel helemaal goed is?! Gek genoeg hadden we in het begin wel meestal goed beeld.
    Als je een klacht indient, ligt het altijd aan de kabels of het kastje in huis. Nooit zoekt Ziggo de fout bij zichzelf! Vroeger bij @home was dat ook al zo met internet. Nog NIETS veranderd.
     
  8. Als bij iedereen de huisinstallatie in orde zou zijn, zouden ze wellicht eerder gaan zoeken. ;-)
    Maar in 90% van de gevallen ligt het daar helaas wel aan....
     
  9. Zeg Thomas, werk jij soms bij ziggo ? :-?
    Kun jij dan ook uitleggen waarom digitale tv perfect was toen we de ontvanger net hadden?
    Het is gewoon met de dag slechter geworden en dan overdrijf ik niet. Hopelijk komt ziggo dat maandag a.s. bij " Radar" uitleggen. Als ik nou de enige was met klachten.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina