1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing digitale TV

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door BrabantDus, 21 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag nog wel iets last gehad maar de avond op nl. 3 nergens last meer van gehad. Hopen dat het blijft zo en idd netjes dat er zo druk aan gewerkt werd/word.
     
  2. TVdigitaal werkt niet bij de klantservice maar zit in de afdeling die operationeel verantwoordelijk is. Zij lossen met de teams in de regio's de problemen op. Door op het forum aanwezig te zijn kunnen ze direct inspringen op problemen zonder dat de problemen eerst via de helpdesk en vervolgens via verschillende afdelingen door het bedrijf moet, alvorens het de juiste oplosgroep bereikt. Verder kunnen ze direct met de gebruikers communiceren om een beter beeld te vormen over een probleem zonder dat dit over allerlei schijven gaat. Dit is een ook stap in de verbetering van de dienstverlening naar de klanten.
    Daarnaast heb je in het afgelopen jaar ook bijdragen kunnen zien van het Webcare team als pilot. Deze groep is echter op dit moment minder actief op het forum omdat ze o.m. belast zijn met de Radar problemen. Verder zijn er ook twee helpdesk medewerkers actief voor VOD op dit forum.
     
  3. Ik heb vanavond gekeken naar Nederland 1 (Pauw en Witteman) en geen glitches etc gezien. Op Film1+1 zag ik tijdens 'Moordwijven' één storinkje voorbij komen. Kortom: het gaat zeker de goede kant op!

    Dank voor de inspanningen!

    Herman
     
  4. Afgezien van een enkele hick-up op SBS gisteravond lijken de problemen opgelost te zijn. Dank!
    Karel (postcode 2721)
     
  5. Lijkt er inderdaad op dat het beter gaat sinds gisterenavond (2729).
    Compliment!
     
  6. Problemen Zoetermeer opgelost !

    Paar kleine hikups die jullie gisteravond in Zoetermeer hebben gezien kan kloppen:

    Gisteravond rond 20.30 is er gezien dat er toch nog kleine problemen waren in Zoetermeer. Hierna is er omgeschakeld naar het backup signaal (gaf dus een hik rond ergens tussen 21.00 en 21.30). Hierna is er een nieuwe main glasontvanger geplaatst in Zoetermeer.

    Metingen hebben uitgewezen dat het hierna beter ging, daarna is er terug geschakeld naar deze nieuwe ontvanger voor het main signaal (dit kan dus ook waargenomen zijn als een hik). Sinds dien is het probleem niet meer waargenomen!

    Probleem is wat ons betreft dus opgelost:!:
     
  7. Ook ik heb sinds gisteravond geen glitches en hickups meer gezien (gekeken vanaf 22.00 uur). Ook lijkt de beeldkwaliteit weer terug op het oude scherpte niveau. Ook de signaal kwaliteit fluctueert niet meer, is nu stabiel voor ned 1 2 en 3 op 77. (toen er nog problemen waren fluctueerde de signaal balk lichtelijk tussen 76 en 78). Goed werk afgeleverd en bedankt.
     
  8. Gisteravond geen enkele storing meer in het beeld gehad! Lijkt dus inderdaad opgelost! TVdigitaal : :applause:
     
  9. Ook hier geen storingen meer gezien, goed werk.
    Het is hier i.i.g. opgelost.

    Bedankt TVDigitaal

    wijk 2717
     
  10. Geen dank, ook wij zijn blij dat het is opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina