1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

webspace

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door drabbe, 21 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik bij webspace wil inloggen en ik vul mijn emailadres in,
    krijg ik de mededeling:
    Loginnaam gebruiker onjuist

    De gevraagde gebruikersnaam is niet bekend. Als je dat niet eerder gedaan had: activeer WebSpace via Mijn Ziggo.

    Vergeet niet dat je moet inloggen met je complete mail-adres (gebruikersnaam@domeinnaam).

    In webspace staat mijn account als geactiveerd.
    Ik heb een (ex)casema-account. Ik heb al gemaild naar de helpdesk, maar helaas nog niets van gehoord.
    Wat te doen?
     
  2. Voor ex-casema email adressen is deze homedrive nog niet beschikbaar.

    Jullie zullen het op de oude manier (FTP) moeten doen. :)
     
  3. al gedacht, maar ik heb er nergens iets over gelezen. Vandaar mijn vraag.
    Toch bedankt
     

  4. En dat geldt ook voor de ex @Home E-mailadressen heb ik uit eigen ervaring ! Alleen via https://homedrive.home.nl/ dus !
     
  5. Inderdaad voor home gebruikers ook niet bereikbaar. Toch een beetje jammer dat daar nog geen aandacht is besteed.
     
  6. Aangezien er nog altijd hard gebouwd wordt aan de website en alle systemen daarachter denk ik dat ze nog niet te hard van de daken schreeuwen.

    Dit is overigens ook de reden dat de website regelmatig storingen vertoont.

    Ik denk dat wanneer de website echt helemaal top werkt, af is en dat de migratie helemaal afgelopen was er vast wel een bericht naar de klanten toe gaat!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina