1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laten we maar zeggen dat hij de reincarnatie is van Bordewolf :wink:

    Gert.
     
  2. Even een update over Tros Radar:
    =====
    Bedankt voor het invullen van de enquete[FONT=verdana,geneva]Aanstaande maandag komen we in Radar terug op de problemen rond Ziggo. Kijkt u maandag naar Radar om 20.30 op Nederland 1. [/FONT]
    [FONT=verdana,geneva]Heeft u nog vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze enquete, dan kunt u die mailen naar radartestpanel@tros.nl. Vindt u het leuk om vaker enquetes in te vullen en bent u nog geen lid van het testpanel, dan kunt u hier lid worden het Radar Testpanel. [/FONT]
    [FONT=verdana,geneva]Voor algemene vragen of consumentenproblemen, kunt u mailen naar radar@tros.nl .[/FONT]
    [FONT=verdana,geneva]Nogmaals bedankt voor het invullen. [/FONT]

    ====
    Radar komt a.s. maandag terug op Ziggo
     
  3. Ben ik blij dat ik moet werken... oeps, geen toegevoegde waarde zo, uh, nou ik hoop uh dat Radar wederom in contact kan komen met Ziggo.
     
  4. Nou ja, ik ben na enig aandringen van mijn kant toch wel mooi drie keer gebeld door Ziggo naar aanleiding van mijn Radarkruiwagenklacht.
    Niet dat het iets heeft geholpen, maar ja, je kan niet alles hebben.:schater:
     
  5. Ik blijf er alleen een beetje sceptisch in. En wees eerlijk, je hebt zelf ook al aardig je problemen hier verteld, dan komt er op het laatste moment altijd wel een oplossing. Hier nu zelfs de rekening helemaal in orde inclusief gesprekskosten! ;) Bij 090X servicenummers alleen maar de Ziggo Klantenservice haha. €7,44 ex BTW voor 4 uur en 8 minuten met de HD bellen. Valt op zich nog mee...
     
  6. helaas zijn we er (nog) niet ingeslaagd het probleem op te lossen en dat stemt ook velen van ons niet gelukkig
     
  7. Bij dezen in ieder geval bedankt voor de reactie. :!:
     
  8. Ik zal zeker niet ontkennen dat ik hier ook al " heel aardig" mijn problemen heb verteld. Ik was ook van plan me daarin wat te matigen. Toen ik echter gisteren ook nog een factuur kreeg die niet klopt ben ik mijn beheersing wat dat betreft even verloren. Waarvoor mijn excuses.
    Om in plaats van oplossingen nu ook nog een probleem met de facturatie te krijgen is bij mij echter even in het verkeerde keelgat geschoten.

    De reactie van Anoniem, die eerder een probleem voor mij heeft opgelost, geeft in ieder geval enige informatie. Het zou wel zo prettig en naar mijn idee ook heel normaal zijn als er rechtstreeks door Ziggo gereageerd zou worden op toegestuurde vragen en klachten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  9. Dat is toch het hele probleem.. INFORMATIE en CONTACT MET DE KLANT.

    Hier waren en zijn ook nog enkele problemen die niet opgelost zijn en bellen en mailen had geen doel want iedere keer een andere medewerker waar je hetzelfde verhaal voor de honderdste keer weer opnieuw moet vertellen...
    en die nieuwe medewerker verstaat het net weer iets anders en dit schiet niet op.

    Via een member van het Forum ben ik nu op de hoogte gebracht waarom het een en ander nog niet goed is en waar het probleem zit..
    DAN WEET JE TOCH TEMINSTE IETS.... daar gaat het toch om
    weten waar je aan toe bent. Waarom kan dat niet via de helpdesk?
     
  10. Zoiets herken ik zelf ook wel, met het topic van 'Rekening van 4 maanden'. Ik verloor even mijn zelfbeheersing. 75% van de 'grote' conflicten hier had echter een andere oorzaak waar ik hier niet verder op in ga. Tegen mij hoef je geen excuses aan te bieden hoor, we zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje.

    Ja, je hoopt er op dat je eindelijk een stap voorwaarts gaat en dan plots na het openen van Mijn Ziggo wordt je weer 3 plaatsen terug gezet, net als dat beroemde bordspelletje hehe.

    Maar ook zonder die reactie van anoniem had je misschien wel kunnen beseffen dat ook de medewerkers bij Ziggo, die echt wel wat doen hoor, er moeite mee hebben dat 'hun' bedrijf zoveel problemen heeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina