1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze hebben het zekers niet over gehad dat mensen in het cogas gebied geen alles-in-1 pakket kunnen nemen.
     
  2. Nee, maar deze heb ik wel ingediend als klacht bij Radar. Volgens de meneer die bij Radar zat werden alle klachten binnen drie weken opgelost.

    We wachten dus af. :wink:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  3. De klacht kunnen we niet oplossen omdat we geen "alles in 1" kunnen leveren, eenvoudig omdat wij geen eigenaar zijn van het kabelnetwerk en analoge pakket niet kunnen leveren. Dit product (aansluiting + analoog RTV) is dus niet van Ziggo.
     
  4. Jullie kunnen ons wel dezelfde diensten leveren die horen bij de betalingen die wij doen (het te betalen bedrag is nagenoeg gelijk als alles in 1). We worden benadeeld.

    We kunnen beter afwachten dan hierover verder hier te discussieren.:wink:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  5. De prijs is zodanig opgesteld dat er een voordeel onstaat bij de combi. De marge van analoog is nodig voor de prijssteling van Alles in 1. De marge komt echter niet ten gunste van ziggo maar van cogas. Je zult dit onderwerp toch echt met Cogas moeten bespreken. Cogas heeft er immers ook belang bij dat ze haar klanten behoud op haar kabelnetwerk. Hetzelfde geldt in feite ook al voor DTV basis.
     
  6. De analoge dienst is niet van ons dus die kunnen we ook niet leveren.
    Zoals ik aangaf dit probleem moet je met Cogas bespreken.
     
  7. Daar heb ik me al bij neergelegd... Overigens geef je mij typeringen van een ander forumlid waar ik niet achtersta.

    Ik kan overigens melden dat er echt wel witte rook komt in die gebeuren. :wink:

    Nogmaals stop ik de discussie wederom aangezien we weer dezelfde kant opgaan.
     
  8. dan begrijp ik niet dat je het onderwerp hier nog aan de orde stelt..
     
  9. Nogmaals boek is voor mij gesloten.
     

  10. nee, voor de duidelijkheid, ik werk niet bij ziggo, ik ben alleen klant.........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina