1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Dat doet iedereen hier, uit zijn eigen situatie redeneren. dus ik ook! Natuurlijk kan niemand ontkennen dat ziggo met problemen kampt, Ziggo zelf niet eens, laat staan ik. Dat doe ik dus ook niet...........
     
  2. Radar

    Hebben jullie Radar gezien op 27-10-2008? Ziggo is erg slecht met hun service. 5000 brieven waern er ingekomen bij RADAR. Ze hebben wel beloofd binnen 3 weken alle achterstanden, brieven, klachten etc weg te werken en redelijk op te lossen.

    Sommige waren voor € 200,00 kwijt met hun mobiele telefoon.
    Tijd voor concurrentie op de kabel. Ga zelf maar iets beginnen denk ik. Zou het beter kunnen doen dan ZIGGO.
     
  3. Dat maakt geen zak uit. Concurrentie op de kabel zorgt ervoor dat de concurrent alleen administratief verantwoordelijk is. De kabel en verbinding blijven in beheer van Ziggo. Storingen staan dus los van concurrentie :)
     
  4. slaat echt nergens op, wat intresseert jou het wat voor kleding iemand aan heeft die je telefonisch spreekt? :roll:
     
  5. Reageer op discussie

    Beste meneer terranova,
    U schrijft een mooi verhaal, rekenen kunt U ook, maar conclusies trekken is Uw zwakke punt.
    97,7 % tevredenheid. erg dom van U, als U probeert rekening te houden met een percentage Ziggo abb. die zich maar niet hebben aangemeld bij het overigens nuttige programma Radar komt U op heel andere getallen.
    Ik bijvoorbeeld probeer al 4 maanden een maandelijkse betaling voor een website die ik niet bezit van mijn rekening te krijgen en dacht U dat het lukt. Maar ik heb geduld en weet vrijwel zeker dat die meneer van gisterenavond gewoon zat te liegen.
    Kom nou meneer U mag best positief berichten maar denk eerts even na voor dat je iets schrijft en pas vooral op dat je niet van de luxe cruise valt.
     
  6. lekker je frustratie aan het uiten? :lol:
     
  7. Als je 200 euro voor 400 belminuten betaalt dan heb je wel een erg duur prepaid pakket of abonnement. 50 cent per minuut is niet meer van deze tijd, aanbieders als Simyo en Simpel zijn stukken goedkoper zonder dat je hoge maandtarieven betaalt. :)

    Ziggo heeft nog steeds de mentaliteit van het vroegere overheidsbedrijf Casema , dat blijkt ook uit de beelden (opgenomen in het vroegere Casema hoofdkwartier aan het Spaarneplein in Den Haag). Zowel de woordvoerder als de vice president droegen geen stropdas en zagen er uit als typische ambtenaren of PvdA kamerleden. Geen wonder dat alles zo stroef loopt, schijnt ook dat Casema de dominante partij in de fusie is. :wink:
     
  8. Werk je bij Ziggo
     
  9. Leg eens uit ?
    Er zijn een aantal Ziggo medewerkers op het forum die hun best doen om problemen op te lossen en daar regelmatig aanzienlijk beter in slagen dan de helpdesk.
     
  10. Tis maar goed dat er een smilie achter je tekst staat want het raakt kant nog wal. Casema is voor mij 5 jaar een prima provider geweest, ben altijd keurig en snel geholpen en heeft een stabiel netwerk. De laatste maanden loopt het idd erg stroef maar om dit nu af te schepen op de "Casema-mentatileit" slaat werkelijk nergens op.

    Herman
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina