1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Teleurstelling

    Wat mij diep teleurstelt in mijn eigen werkgever is dat ze de directeur Marketing gestuurd hebben!

    Laat dat nou net een man zijn die geen flauw idee heeft wat er zich af speelt in onze callcenters!

    Erg triest
     

  2. Tja.... dat kan ik me voorstellen dat dat teleurstellend is voor mensen op de werkvloer, maar ook dat is in elk bedrijf zo.
    Altijd mensen aan het woord, die niet weten wat er speelt op de afdelingen.........of zou dat alleen bij dienstverlendende bedrijven zo zijn......... ? ik denk het niet!
     
  3. Antoinette Hertsenberg met haar programma wekt bij mij meer irritatie op met haar sensatiezoekerij-progammaatje! Ze lossen immers geen individuele klachten op. Ziggo zelf zit natuurlijk ook niet te wachten op negatieve publiciteit, dus ook zonder radar willen ze tevreden klanten........

    Kortom programma's zoals die van mevrouw :evil:heksenberg:evil: lossen niks op voor mensen die een probleem hebben met ziggo. Want Ziggo zelf streeft natuurlijk ook naar een hoog tevredenheid van haar klant. maar 100% is niet haalbaar en streeft ziggo dus ook niet naar. 1% van Ziggo haar klantenbstand is al zo'n slordige 35000 abbonee's volgens RADAR stond de klachtenteller op bijna 5000, als we er even vanuit gaan dat dit alle klachten zijn is het dus een score van 99,7% tevredenheid!! NETJES DUS!!:frons:
    Bedrijven met een groot klantenbestand zullen veel klachten hebben, maar naar verhouding valt het dus mee!

    Ziggo........Verberter jezelf en leer van je missers, maar zoals jullie weten is het gros van jullie abbonees dik tevreden!!!! Jullie schip is wat mij betreft op koers, het drijgt niet te zinken en ik vaar op luxe cruise-niveau met jullie mee/verder! Ahoy!!:grin:
     
  4. Zeiken over een baseball petje is uiteraard veel belangrijker.
    Wat mij betreft sluiten ze je direct af :mrgreen:
     
  5. Zouden echt alle abonnees met klachten contact hebben opgenomen met Radar denk je? Ik toevallig niet en ik verwacht dat er nog duizenden zijn die geen contact hebben opgenomen. Ook in het Noordhollands Dagblad van vanmorgen stond een paginagroot artikel van de krant-ombudsman vanwege de vele klachten.

    Je zou haast denken dat jij deel uitmaakt van de Ziggo organisatie. Je bent de problemen constant aan het downplayen.
     
  6. Dat alleen het tellen van het aantal klachten zoals kassa en radar doen erg weinig zegt over een bedrijf ben ik het helemaal mee eens. Hoe er met klachten wordt omgegaan en op welke termijn er iets wordt opgelost zegt mij meer.

    In ieder geval ben ik door de inzet van Ziggo medewerkers op dit forum weer wat verder. :pompom::pompom::pompom:
     

  7. Tuurlijk zijn dat niet alle klachten, dat snapt mn :censored: ook nog wel:wink:! er zullen er veel meer zijn..........
    ik werk niet voor ziggo, ik ben een tevreden klant van Ziggo, die gewoon meediscusseer en mijn visie op de onderwerpen hier loslaat. Dat mag op een forum dacht ik.!
    Zal ook niet ontkennen dat er geen klachten zijn en/of dingen misgaan (dat kun je tevens wel zien hier dacht ik zo) Ik ''play dus niks down''......


    Het is jammer voor je, maar tevreden klanten mogen hier ook wat zeggen! (moeten ze bij RADAR ook eens doen:schater::schater::schater:)
     
  8. Ik ben ook best tevreden met Ziggo, ik wordt alleen moe van de helpdesk, die komt niet met oplossing, of toch wel, je moet iedere keer je modem resetten, en dan zijn alle problemen op gelost.
    Nu nog de snelheid die hoort bij hij het "Alles-in-1 plus" pakket leveren en je hoort mij helemaal niet meer klagen.

    Harry
     
  9. Ben ik helemaal met je eens! :wink:

    Ik heb alleen regelmatig het gevoel dat je teveel vanuit je eigen situatie redeneert tegen mensen die wel in de problemen zitten.

    Ik heb ook geen problemen. Alles werkt zoals het zou moeten werken.

    Omdat ik 3 maanden heb hoeven wachten op mijn omzetting, reeds 4 maanden geld tegoed ben van Ziggo, uren en uren aan de telefoon heb gehangen, kan ik mij onwijs goed voorstellen wat de gevoelens zijn van mensen die dagelijks met hun hoofd tegen een muur van onbegrip, onwil of onkunde aanlopen.

    Ga dan niet roepen dat het allemaal wel meevalt want dat doet het voor hen absoluut niet.
     
  10. Wat is hier het nut van? :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina