1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het leuke was, de uitzending was nog niet afgelopen of de tv, telefoon en het internet vloog eruit. bijna een half uur afgesloten geweest van de buitenwereld. Ben benieuwd of ze het waarmaken, over een week of 4 de grootste hoeveelheid klachten oplossen....
     
  2. Vond het wel een beetje algemeen blabla; we lossen alles nu binnen 2 weken op... laat me niet lachen ze hebben al zo vaak wat beloofd. Wel toevallig dat er zoveel mensen dezelfde klachten hebben en dat ze maar blijven ontkennen dat de fout bij hen ligt. Nu vergoeden ze opeens wel telefoonkosten, wij hebben vorige week nog te horen gekregen dat ze dat niet doen omdat dat zo in de voorwaarden staat.
    Hoop echt dat die meneer gelijk krijgt maar ik vrees het ergste
     
  3. Ik vond die uitzending ook teleurstellend magertjes...

    Alleen tijdens het bezoek aan Ziggo een ding opgemerkt...
    Op het bord stond wachttijd ca. 14 minuten voor Internet
    een een helpdeskmedewerker stuurt een privé bericht met..
    "heb je nog een Bounty"
    :schater::schater::schater:
     
  4. Mijn klacht/migratieprobleem is nu 5 weken oud. tel ik daar nog eens 4 weken bij op dan duur het verhelpen van mijn probleem dus 9 weken, dat is twee maanden!!!!:roll::? Nog even 4 weken geduld en misschien is dan alles 9 weken na de eerste melding opgelost :?:?:?
     
  5. de keuze van Ziggo om mevrouw Herstenmepper een kijkje achter de schermen te laten geven is briljant gevonden.....praten met de medewerkers achter de telefoon, de altijd goedlachse Gradus Vos, kortom...voor Radar-begrippen kwam Ziggo er zeer goed uit.. :)
     
  6. Geweldig, nu wordt eerst die kruiwagen vol klachten opgelost omdat dat toegezegd is in Kassa, kan ik weer minimaal een maand (of twee, of drie) langer wachten.
     
  7. Heb er een stukje van gezien. Maar werd een beetje kriegelig van die fijne gastjes bij de helpdesk die met een baseball-petje op hun werk doen.
    Sorry hoor, maar op kantoor heb je normaal wel ander soort kleding aan en zeker geen petje.
     
  8. Jij klaagt zo hard. Zou zo zeggen helemaal aan het eind van de rij jij. :wink:
     
  9. je mag blij zijn dat er nog mensen zitten die dat kutwerk willen doen..tis volgens mij geen pretje om daar te zitten...zeker niet in deze tijd. En als je belt zie je niet wat ze aanhebben..al zitten ze in hun blote kont (of gele hesje) :applause:

    Herman
     
  10. Mijn probleem bestaat al sinds eind mei, het is nu einde oktober, tel ook daar nog eens vier weken bij op, dan zitten we aardig op schema, richting december van dit jaar.

    Maar er wordt inmiddels onder de klapperbomen gefluisterd dat het wel eens eind van het eerste kwartaal van 2009 kan worden.
    Voor alle problemen op gelost zijn.

    Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina