1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tros Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 20 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bert K van harte gefeliciteerd nog dan met je 55 ste verjaardag.

    Paul
     
  2. Helemaal mee eens. Een waardeloos programma. Alleen de klant komt uitgebreid aan het wordt en heeft altijd gelijk. Het verweer van een bedrijf wordt na twee zinnen al onderbroken door mevrouw Koffeman - Hertzenberg. Ik snap niet dat vertegenwoordigers van die bedrijven nog in dat programma komen.
    Wat niet wegneemt dat er ook wel twijfelachtige figuren tussen zitten, zoals die van Pretium Telecom, maar als de man niets mag zeggen wordt het er niet duidelijker op.
    Radar is al tig keer door de rechter in het ongelijk gesteld, maar daar hoor je meestal niets over.
    Kortom, het programma is IMHO vrij zinloos en lost niets op.
    "We gaan ons best doen om de service te verbeteren!".....
     
  3. En plaatsen ze dus een paginagrote advertentie in de Telegraaf met hun kant van het verhaal.

    Maar ja, zolang mensen nog denken dat Radar echt wat voor ze doet ipv alleen maar sensatieverhalen te maken voor de bijdrages uit de staatskas maar veilig te stellen, zul je die 'dreigementen' nog wel erg vaak tegenkomen.
     
  4. Dank je. :grin::grin:
     
  5. OPROEP Van TROS RADAR

    Melldt alle storingen en ontevredenheid aan tros radar.

    ziggo@tros.nl

    doen!!!!:applause:
     
  6. Precies. De Nederlandse consumentenprogramma's zijn echt niet zo goed als de kijkcijfers willen doen geloven. Veel geklaag maar tot echte oplossingen komt het meestal niet. Ik heb ze daar ook nog nooit horen zeggen " Maar mevrouw, hoe kunt u nu zo oliedom zijn...!"
    Ook bij Kassa komt er vaak een jurist die een nogal vaag verhaal vertelt en je dan naar een rechtsbijstandverzekering verwijst.
    Kortom, bij deze programma's kan een test van soep in blik informatief zijn, voor de rest blijft het vrij nutteloos. ;-)
     
  7. In het Dagblad van het Noorden ston het volgende:
     
  8. En in plaats van die 'muts' rond te leiden, hadden ze die energie in iets anders kunnen steken.
     
  9. alles in 1

    Ik heb alles in 1 pakket van Ziggo en heb eerlijk gezegt weinig problemen alleen heel af en toe van de digitale tv dat de beelde schokkerig zijn verder vind ik Ziggo mee vallen.
    Maar ken mensen die continue metgin de clinche liggen dat het aan hun eigen aparatuur ligt.
    Ik kan me boosheid van alle mensen die wel problemen hebben dit goed voorstellen.
    ben benieuwd wat radar anavond brengt over ziggo

    allemaal kijken dus

    grt jkpater
     
  10. Radar

    Zonet radar gezien over alle klachten. Aardige normale man, die marketing directeur.

    Ziggo zou er goed aan doen dat menselijke gezicht wat vaker te laten zien
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina