1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ankh!, 19 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een sneheidsupgrade die in het Multikabel tijdperk werd uitgevoerd en dat daardoor enorme wachtrijen ontstonden.
    Nu ga jij er vanuit dat het nu ook wel hetzelfde zal zijn.

    Waarom meteen alles in het negatieve trekken? Ga er nu vanuit dat alles wel goed gaat werken.

    "Je had nog niets gehoord dat je een nieuwe modem nodig hebt".
    Er zijn meerdere postings te vinden dat bij hogere internetsnelheden andere modems geleverd gaan worden. Dit heb ik in mijn posting dan ook herhaald.
    En meteen aangevuld voor welke catogorien dit eerst gaat gelden.


     
  2. Zullen we wedden dat het weer gaat gebeuren? :D Ja op deze forum is daar wat over te lezen, maar waar blijft Ziggo? Waarom moet ik hier via een forum achterkomen terwijl Ziggo mij per mail/brief ook op de hoogte kon stellen?
     
  3. Zo te zien heeft u een Z3 abonnement en geen Z3I.
    Dus waarom zou Ziggo u op de hoogte stellen dat Z3I gaat wijzigen?
    Maar het staat ook in de verspreide folder, en klanten worden separaat gewaarschuwd.


     
  4. Ik ben vanmorgen maar bij Ziggo Groningen langs gegaan.
    In eerste instantie werd ook daar gedaan alsof het heel normaal is dat ik nog de snelheden van internet Z2 heb met mijn Alles in 1 plus pakket.

    "klopt meneer, de "nieuwe" snelheden (8000/1500 en/of 10000/1500) gaan pas vanaf 1 december in en de overschakeling gaat ongeveer twee weken duren" :rolleyes: (er werd nog even de net aangepaste Ziggo website getoond waar de 8000/1500 snelheden helemaal niet meer vermeld worden:mrgreen:)

    Na overlegging van uitgeprinte communicatie met Ziggo waarin door Ziggo medewerkers overduidelijk maanden lang geheel andere toezeggingen zijn gedaan veranderde het gesprek.

    Er is mij een compensatie toegekend en de onterechte Televisie Z1 en foutieve telefoonkosten worden verrekend.
    Met ingang van December, uiterlijk half December, krijg ik eindelijk de goede snelheden (is tenminste toegezegd, of het nu wel gebeurd ????????)

    Waarom telefoongesprekken met andere Ziggo klanten gewoon op mijn factuur verschijnen is nog steeds onduidelijk. Ik vrees dat er nog steeds sprake is van een migratie probleem.

    Wel kan ik iedereen die in de buurt van een Ziggo kantoor woont adviseren daar langs te gaan i.p.v de klantenservice te bellen. Ik heb in ieder geval meer bereikt dan de uren die ik aan de telefoon heb doorgebracht.

    Ik wacht maar weer even af ................
     
  5. Ik vind eerlijk gezegd dat er van heel wat Ziggo klanten niet meer verwacht kan worden dat ze beloftes van Ziggo maar direct geloven.
    Ik hoop van harte dat het nu goed komt, maar er vanuit gaan nee, eerst zien en dan geloven ...
     
  6. Dinsdag telefonisch Alles-in-1 Plus besteld, vandaag de wijzigingsbrief ontvangen.
    Vanavond kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat mijn downloadsnelheid al verhoogd is van 5 Mbit/s naar 10 Mbit/s. Dat is een dikke pluim voor Ziggo.
     
  7. Dikke pluim als er wat goed gaat bij Ziggo ?
    Ietwat overdreven, bij de meeste bedrijven is het vrij normaal dat je krijgt wat je besteld hebt en waar je voor betaald. :rolleyes:

    De levertijd bij het overschakelen naar een andere snelheid is volgens Ziggo 48 uur, ze hebben dus gedaan wat ze beloven in jou geval, niets meer en niets minder.
     
  8. Om op de positieve tour te blijven :

    waarschijnlijk is RDJ één van de vele mensen die niets te klagen heeft,
    maar één van de weinige die het WEL opmerkt

    ik heb vooralsnog ook geen problemen bij ziggo / home (gehad)
    alles wat ik tegenkwam werd per omgaande opgelost
    ( modemruil - decoder die haperde - storing op de lijn )
    eigenlijk nooit langer dan 24u op een oplossing moeten wachten
    met uitzondering van externe <modemomruil kan je niet in een uurtje oplossen, kan TNT ook niet aan, en DHL express is wel erg overdreven >
     
  9. hieronder uitgelegd waarom ik geen volle 3 mbit upload snelheid kan halen

    lol....

    [​IMG]
     
  10. tja in Groningen zit ook het hoofdgebouw van ziggo en misschien in het oude gebouw van @home? tja en voor de mensen is Groningen te ver weg!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina