1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ankh!, 19 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eens, en daarom op dat deel van je post geen commentaar. Bedoelde alleen te zeggen dat ik niet kan inschatten of Willo dat al gedaan had.

    Wat die wachttijden betreft: wist niet dat dat regionaal zo verschilt. Dat verklaard eea. Is één centraal callcenter voor heel Ziggo niet stukken efficienter? Beetje jammer als de helpdesk in MK gebied uit hun neus zit te eten als gelijktijdig de helpdesk in Casema gebied het niet aan kan (weet het, chargeer nu).
     
  2. Jawel, vandaar dat men een virtueel callcenter heeft ingericht.
     
  3. Snelheden zijn al verhoogd? Heb sinds ik het pakket heb (ruime week) reeds een aantal testen gedaan en tot nu bleef ik elke keer steken op een keurige 8mbit, kom nu tot op 10mbit (vandaag 5tal testen gedaan, komen allemaal rond de 10mbit uit).

    [​IMG]
     
  4. geduld... is wat mij betreft het woord dat tot kunst is verheven bij Ziggo,en is tevens het meest gebruikte woord van de helpdesk en ook op dit forum.

    maar ik zal het nog even hebben,daar er voor mij geen vergelijkbaar alternatief te krijgen is als het gaat om een alles in 1 bundel.
    ik hoop echt dat Ziggo de beloftes van 1 december waar gaat maken.

    er zijn wel een paar opmerkingen die ik wil maken:

    ik las dat mensen soms zeggen "wat een gezeur je krijgt de snelheid er gratis bij"
    dit kan natuurlijk niet,want zodra de nieuwe snelheden overal zijn ingevoerd worden de abbo's ook met die specificaties verkocht.
    dat zou dan betekenen dat iedereen die al een Ziggo verbinding had niet mag zeuren als de nieuwe snelheden niet gehaald worden,maar nieuwe klanten wel ?![dat we meer snelheid krijgen is natuurlijk wel fijn]

    ik nam de powerbundel bij MK,16000/3000 maar nu lees ik hier dat dat in MK gebied technisch niet gehaald kan worden [upload] vanwege de docsis.
    vanaf het begin heeft men mij dus een abbo verkocht dat men technisch gezien niet kon [en nog steeds niet] kan leveren.
    volgens mij heet dat echt gewoon "oplichting"
    ik haal echt nooit meer dan 1,5mbit up,toen het nog MK was regelmatig 2.0mbit up.

    ik weet en heb zelf ervaren [ondanks mijn grote mond hier soms] dat de MGV en hun mensen echt hun best doen om mensen te helpen via dit forum,maar ook zij hebben allemaal maar 2 handen.
    ik vind de sfeer hier nu een beetje erg grimmig worden. [heb ik eerst zelf ook aan meegedaan, sorry nog daarvoor]

    toch ben ik wel van mening dat dat toch iets aangeeft voor wat betreft de onvrede over Ziggo.
    ik wacht nu dus nog even af ondanks dat ik dit absoluut niet leuk vind. :giveup:


    ik heb ook nog wel een aantal andere punten maar die horen niet in dit topic thuis,dus daar ga ik ook niet over beginnen.
    de PM correspondentie die ik met iemand via dit forum heb gehad [medewerker] heeft bij mij wel weer veel vertrouwen gewekt omdat daar een eerlijk verhaal in stond,ik ga dat hier niet wisselen want dat is aan mij persoonlijk.

    Ziggo zelf heeft bij mij in ieder geval nog een cijfer -4 als het gaat om hulp en communicatie,maar ik weet nu dat de MVG dat heel goed oppakt en echt hun best doen voor ons.

    met vriendelijke groet! :wink:
     
  5. Hoewel mijn situatie iets anders is sluit ik me geheel aan bij bovenstaand verhaal. Ik heb ook prima ervaringen met Ziggo medewerkers op dit forum die in ieder geval mijn problemen gedeeltelijk op hebben gelost. Alleen de laatste stap, eindelijk de goede snelheden is blijkbaar een erg moeizaam proces bij Ziggo. :cry:
     
  6. [​IMG]

    vandaag mijn modem gereset en de nieuwe snelheid!!!!
     
  7. Hier ook al (Z2):

    [​IMG]
     
  8. hier in oud multikabel gebied nog niks.
     
  9. Ook hier geen brief omdat mijn adres/persoonsgegevens door een migratie in de knoop zitten. Kortom sinds deze migratiefout ook geen post meer van Ziggo (ook geen gids ontvangen bijvoorbeeld). Klanten zijn gewoon weg uit het Ziggo-systeem. Via @home kreeg iedereen netjes een mail. Dan wist @home zeker dat iedereen werd bereikt.

    Dat er bij mij iets fout is, is behoorlijk slordig. Maar dat ik uberhaupt ook nergers meer in een adressenbestand sta is nog slordiger. Ik mag toch verwachten dat het oude @home-bestand gebruikt word om post te verzenden ????????? Anders krijgen een hoop klanten door genoemde migratieproblemen geen post van Ziggo!!!
     
  10. [​IMG]

    Postcode 7815 ook al verhoogd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina