1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ankh!, 19 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De kruiwagen blijkt een emmer. Met de klachten via de Consumentenbond bleek het ook al niet anders. En gaat het via de HD eigenlijk ook niet net zo? Het trieste is dat daardoor wel de kanalen verstopt raken en de echte problemen daardoor finaal in het gedrang komen. De grote kunst voor Ziggo is om daar beter op te gaan filteren. We zien op dit moment niet anders. Zodra we klachten op de goede plek hebben wordt het zeer vaak heel snel opgelost. In wezen doen de webcare en de Ziggo medewerkers op dit forum ook niet anders dan de echte klachten er uit vissen. In wezen dus via de achterdeur omdat de voordeur geblokkeerd raakt.
     
  2. Ben,

    Hoe is de webcare te bereiken dan?????? Het oude @home-adres werkt niet meer
     
  3. Normaliter pakt webcare zelf de zaken op. Als men gegevens van je nodig hebt dan nemen ze contact met je op. Als je persé iets van webcare wilt dan kan dat via PB.
     
  4. Dwz de mensen van webcare zijn dezelfde mensen als hier op het forum???

    Webcare via de mail bestaat namenlijk niet meer.
     
  5. Zoals je eigen bericht? Doe je 'arbeit' dan en pas dat aan, zulke dubieuze opmerkingen. Ziggo dit, Ziggo dat, daar is dan geen ruimte voor... Het 1... of het ander :D

    Voor mij is de kous af hoor... :D
     
  6. reactie

    Wat een trieste post is dit zeg, ik ben al 8 weken bezig om Ziggo te bewegen om mijn snelheid waar ik voor betaal te leveren.
    Zit nu al weken op 8000kb/s terwijl ik 20000 betaal.
    De manier van afhandelen is ronduit belabberd moet zelf iedere keer bellen wat de status is em iedere keer krijg ik weer een andere smoes te horen van deze zogenaamde klachtenafhandelaars.
    Twee maal een monteur geweest nieuw modem met alle bekabeling gekregen hielp niets tweede monteur dacht slimmer te zijn als de eerste en heeft iets in het modem veranderd hielp ook niets.
    Na weer een paar dagen wachten zelf maar weer contact opgenomen ja het zat in de straat men was er mee bezig, weer een week wachten ja er was een internetprobleem in mijn regio weer een week wachten volgende smoes.
    Kom nu niet aan dat mensen zoals ik zomaar zeuren ik betaal 64 euro per maand en mag dan toch wel wat service en een oplossing verwachten, wacht nu op teruggave van een gedeelte van mijn abbonements geld en heb Ziggo twee weken de tijd gegeven om het probleem op te lossen anders wordt het einde Ziggo.
    Ik schrijf dit stukje nog vriendelijk want wat ik de afgelopen weken meegemaakt heb met die zogenaamde klachtenafhandelaars nou werd ik niet vrolijk van.

    :cry::cry::cry::cry::cry:
     
  7. Zo, dus jij gaat mij binnenkort bellen ? Moet je alle 5000 alleen doen ?:lol: Of behoor ik tot de 80 % rotzooi ?
    Dat volgens het Ziggo systeem veel klanten nog nooit gebeld/gemaild/geschreven zouden hebben zegt niet zoveel. Er verdwijnen zeer regelmatig allerlei gegevens bij Ziggo, zoals aanmeldingen, wijzigingen etc. etc.

    Aangezien het via de klantenservice onmogelijk is iets opgelost te krijgen, medewerkers ronduit onzin vertellen en gewoon de verbinding verbreken als je met aantoonbare tegenargumenten komt heb ik ook maar eens een klacht bij Radar ingediend. Vooral om te zien wat er dan gebeurt.
    Opeens kan er dan binnen een paar dagen gereageerd worden en wil Ziggo graag met mij persoonlijk over mijn klachten praten.
    Merkwaardig dat er om mijn gegevens wordt gevraagd, ik krijg een mail van Ziggo, mijn naam is bekend en al mijn gegevens staan in het Ziggo systeem :?

    Ik ben benieuwd.
     
  8. Ziggo-user heeft wel een punt. Zoals hij al zei zitten er zeker ook veel terechte klachten tussen, maar de mensen die bijvoorbeeld een klacht indienen terwijl er een instelling van bv Outlook niet klopt liggen op de zelfde stapel!

    Correct, overigens is het zo dat de @Home tak de laatste tijd iets minder vaak zichtbaar is op het forum, maar ze bestaan nog wel degelijk!

    Zou ik zo vrij mogen zijn te vragen om je gegevens? Postcode huisnr in een pb bedoel ik daarmee.
    Kan niks beloven, maar ben daarnaast nieuwsgierig wat er hier dan loos is dat het zo is gelopen...
     
  9. Als ziggo-user daadwerkelijk een medewerker van Ziggo is, mag hij wel eens een cursusje nemen in communicatieve vaardigeheden ;).
     
  10. Ik geloof meteen dat 80% van de klachten nergens over gaan of schuld van de klant zijn. Is bij elke helpdesk zo, 80% valt me eerlijk gezegd nog mee.

    Alleen, zoals gezegd dit is bij elke helpdesk zo. Een helpdesk moet daar dus gewoon op berekend zijn.

    Los daarvan: ik weet dat ziggo-user hier op persoonlijke titel en niet officieel namens Ziggo spreekt, maar zou als Ziggo directie toch minder blij zijn als een Ziggo medewerker (als hij dat echt is natuurlijk) zo laagdunkend spreekt over Ziggo klanten op een publiek forum.

    Sorry, maar Ziggo medewerkers worden ook betaald om onzinvragen op te lossen. Als je dat niet leuk vind heb je het verkeerde beroep gekozen.

    En daar komt bij dat ook in mijn ervaring op dit moment het oplossend vermogen van de helpdesk zo goed als nihil is, zelfs als je er na 30 minuten wachten doorkomt.
    Alle producten werken bij mij prima, maar de facturering klopt nog steeds van geen kant. Overigens in het nadeel van Ziggo, kennelijk wil Ziggo geen geld? Lijkt me geen gezonde bedrijfsvoering, zeker niet midden in een kredietcrisis.
    Maar geen helpdesk medewerker die hier ook maar iets over kan zeggen. Ben nu al zes keer beloofd door de helpdesk dat ik wordt teruggebeld door de financiële afdeling, uiteraard nooit gebeurd. En krijg sowieso erg weinig begrip aan de lijn dat ik klaag omdat er te weinig wordt geïncasseerd.

    Anyway: back on topic, ik begrijp de fruistratie van velen over Ziggo heel goed en bagitelliseren door anderen (zeker Ziggo medewerkers) helpt dan niet bepaald.
    Maar de snelheids verhoging is iig bij mij uitermate welkom. En ik haal, iig dit weekend, de beloofde snelheden uitstekend. Zit exact op 16 megabit down en 3 megabit up.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina