1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ankh!, 19 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullshit... Waarom steeds de uitspraak; Moet je maar een andere provider nemen. Eens, zou niet nodig moeten zijn, maar is een opmerking die denk ik uit frustratie is geboren, net als de houding van sommige mensen die voor anderen zeurderig over komen.

    Zoals ik in het andere topic al zei; Hoe kun je snelheden verhogen (waar het gros van de abbonee's geeneens behoefte aan hebben mijn inziens, en nee, heb geen onderzoek gedaan ofzo) terwijl er duizenden mensen zijn die alleen maar problemen hebben?? Een nieuw avontuur waar Ziggo zich in stort, waar nog veel over gesproken gaat worden.

    De problemen die Ziggo heeft staan los van dit project. De ombouw van het netwerk zal juist veel problemen mbt snelheid gaan oplossen.
    Leuk bijkomend voordeel is dat er dan ook ruimte is voor snellere verbindingen!

    Wat ik wil zeggen; Het gros van de abbonee's interesseert het geen hol of ze met 12mb of 15mb of 18 mb of 150mb downloaden. Abbonee's (nederlanders) willen gewoon krijgen waar ze voor betalen, niks meer of minder. En dat is wat Ziggo nou eens eerst moet oplossen voordat nieuwe avonturen begonnen worden.

    Mijn mening...

    Ieder zijn mening, dat moet men van elkaar respecteren natuurlijk!

    Mijn mening is wel anders, ik vind namelijk dat de abonnementen van Ziggo duur zijn. Als ik dus iets extra kan krijgen voor dezelfde prijs ben ik daar erg blij mee!
     
  2. Gaat lekker in dit topic.

    My 2 cents:

    • het is een feit dat Ziggo op dit moment meer problemen heeft dan de meeste andere providers. Sla de pers maar open zou ik zeggen. Oorzaak is een onderschatting van de integratie denk ik.
    • het is ook een feit dat bij veruit de meeste mensen de Ziggo producten prima werken. En als ze goed werken ook beter werken dan de ADSL competitie.
      Ziggo is daarom ook niet duur per sé: het product als alles goed werkt is gewoon ook kwalitatief een stuk beter dan ADSL / Digitenne.
    • het is helaas alleen ook zo dat bij elke wijziging in je product pakket de ellende begint. Facturering die niet klopt of gewoon helemaal niet meer komt, problemen met overzetten en activering etc.
    • en het is helaas ook zo dat als het niet werkt bij Ziggo de helpdesk en support op dit moment gekmakend is.
    • het is alleen naar mijn mening compleet onzin om alle product ontwikkeling stop te zetten omdat enkelen problemen hebben. Er zitten toevallig een hoop mensen WEL op hogere snelheden te wachten. Ik bijvoorbeeld.
    Kortom: kunnen we begrip hebben voor anderen die wel problemen met Ziggo hebben maar andersom ook begrip hebben voor mensen die wel graag nieuwe productinnovatie willen.

    Mijn eigen positie in deze:
    - de producten van Ziggo werken bij mij nu uitstekend;
    - facturatie is een drama bij mij, dus zie zeker ook dat Ziggo veel problemen heeft;
    - heb ervaring met zowel UPC (7 jaar) en Ziggo: geloof me, de UPC helpdesk is zelfs in de beruchte jaren nooit zo slecht geweest als de Ziggo helpdesk nu. En ze zullen ongetwijfeld hard werken bij Ziggo, maar een klant met problemen heeft daar terecht geen boodschap aan;
    - en graag de nieuwe snelheden!
     
  3. Korte reactie op de persoon hierboven mij: de opmerking dat Ziggo meer problemen zou hebben dan andere providers slaat nergens op.

    In onze straat (dorpje zo'n 6km van Maastricht vandaan; onze keuze hier is beperkt tot @Home/Ziggo of KPN), zijn wij vrijwel de enigen met Ziggo; en de enigen zonder verbindings problemen.

    We zitten nu zo'n 2 jaar weer bij Ziggo (een decennium geleden ook al, maar toen was het echt bar slecht dankzij het slechte onderhoud van Nutsmaas, en hun slechte communicatie met @Home), en tot op heden vrijwel geen problemen gehad. Snelheden halen we gewoon, en de service mogen we echt niet over klagen: afgelopen maand op tijd van twee weken letterlijk alle hardware vervangen gekregen, en van 11.00 tot 17.00 twee monteurs aan het werk gehad om de problemen op te lossen; bleek uiteindelijk een restant slechte hardware te zijn van Nutsmaas in de wijkcentrale.


    Ziggo doet op het moment meer moeite dan wij KPN ooit hebben zien doen; KPN heeft ons bij het oversluiten naar een alles-in-één pakket "per ongeluk" helemaal afgesloten, en blijkbaar was het onmogelijk om ons weer aan te sluiten binnen een jaar. Als je het over oplichters hebt. Ziggo is echt zo slecht niet, ik kan het weten.

    Dat er problemen zijn ontken ik niet, maar elke provider heeft problemen tegenwoordig, en dat verschilt per gebied, per provider.
     
  4. Geweldig argument, de concurrentie maakt er ook een zootje van, dus ach ....:mrgreen:

    Ik hoop voor je dat je niet zelfstandig bent, hoewel een werkgever ook niet blij zal zijn met zo`n instelling.

    Als Ziggo klant heb je niets te maken met de problemen van andere providers, hoewel dat wel een reden kan zijn dan toch nog maar bij Ziggo te blijven omdat er door Ziggo telkens weer allerlei toezeggingen worden gedaan wat het oplossen van problemen betreft.
     
  5. Dat was helemaal m'n punt niet. Er zijn mensen die doen alsof Ziggo het enige bedrijf met problemen is, wat helemaal niet waar is. Dat Ziggo de problemen op moet lossen is duidelijk, en afgaande op wat ik tot nu toe gezien heb van de service, doen ze daar ook alles aan.

    Mijn punt is dat 80% van de mensen hier geen flauw idee heeft wat er gaande is of wat er precies aan moet gebeuren. Vervolgens gooien ze dan nutteloze argumenten in de strijd waar niemand iets aan heeft. Het zal nou eenmaal wat tijd vergen om alles opgelost te krijgen, maar ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in dat het uiteindelijk wel goed komt. In tegenstelling tot KPN bijvoorbeeld, negeert Ziggo de "mindere" gebieden niet; voor mij een teken dat ze hun vak wel serieus nemen.
     
  6. De snelheden voor het alles in 1 plus pakket worden per 1 dec. 2008 10 Mbps download en 1.5 Mbps upload, was 8 Mbps en 1.5 Mbps, dus de dowloadsnelheid neemt met 200 Kbps toe. Dit alles staat in brief die ik vandaag van Ziggo kreeg.
     
  7. Met 2Mbit/sec bedoel je :wink:
     
  8. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.....
     
  9. Dat elke provider problemen heeft is absoluut waar.

    Alleen sorry, het is echt je ogen sluiten voor de werkelijkheid als je ontkend dat op dit moment bij Consumentenbond, Radar, Kassa etc niet meer klachten over Ziggo binnenkomen dan over de anderen.

    Heeft meestal zoals ik al zij niet eens met de kwaliteit van de producten te maken, die is prima. Maar wel met een onbereikbare helpdesk en een falende administratie.

    Maar zoals gezegd: als jij geen problemen hebt uitstekend. Val alleen niet de mensen aan die (terecht) wel klagen.
     
  10. RADAR klachten

    Whahahahaha ja, als RADAR zo enorm smeekt om klachten krijgen ze er inderdaad heeeel veel binnen.... ;)

    Ik doe de klachtafhandeling van deze klachten en het meeste is echt heel triest. Veel van deze klanten hebben nog nooit met ons gebeld/gemaild/geschreven! Wij kunnen helaas niet altijd ruiken dat iemand storing heeft!

    De mensen met echte klachten zitten er ook tussen, maar ik denk dat dat maar zo'n 20% van alle klachten zijn.... De rest is echt rotzooi!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina