1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ankh!, 19 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja als je het allemaal ongeloofwaardig vindt dan zou ik naar een andere provider gaan als ik je was
    en lukt dat niet /of kan dat niet dat is dan jammer dan zou je geduld moeten hebben

    Die man heeft 1 ding gezegt wat iedereen graag hoort en nu heeft hij het nog niet bevestigd en nu beginnen ze daar over te zeuren

    Als de snelheid omhoog gaat dan vindt iedereen ziggo perfect en als er dan een storing is of het duurt even wat langer dan de bedoeling is dan is ziggo een kloten provider en dat moet eens ophouden

    Het gaat zoals het gaat en ben je niet tevreden dan moet je opzoek gaan naar een andere
     
  2. Precies.
     
  3. Tja, jij hebt netjes de snelheden die horen bij je pakket.
    Dat er veel klanten zijn die al maanden wachten tot hun problemen worden opgelost zal jou dus worst zijn.
    Om nu al te gaan zeuren over de snelheden per 1 december is inderdaad onzinnig.
    Om vraagtekens te zetten bij uitspraken, toezeggingen en beloftes van Ziggo is niet zo vreemd.
    Dat het oplossen van klachten bij Ziggo regelmatig een ramp is is ook bekend, het staat iedereen vrij om daar zijn/haar mening over te geven.
     
  4. hier ben ik het dus volledig mee eens
    hein
     
  5. Ik heb totaal geen probleem met Ziggo. Wel met de manier hoe men hier met elkaar communiceert. En das iets waar ik niet van hou. Ben hier dus voorgoed weg.:neutral:
     

  6. dit hoef je niet te melden :wink:
     
  7. Bullshit... Waarom steeds de uitspraak; Moet je maar een andere provider nemen. Uitspraak voor kleine kinderen en al veel te vaak langsgekomen. Zoals ik in het andere topic al zei; Hoe kun je snelheden verhogen (waar het gros van de abbonee's geeneens behoefte aan hebben mijn inziens, en nee, heb geen onderzoek gedaan ofzo) terwijl er duizenden mensen zijn die alleen maar problemen hebben?? Een nieuw avontuur waar Ziggo zich in stort, waar nog veel over gesproken gaat worden.

    Wat ik wil zeggen; Het gros van de abbonee's interesseert het geen hol of ze met 12mb of 15mb of 18 mb of 150mb downloaden. Abbonee's (nederlanders) willen gewoon krijgen waar ze voor betalen, niks meer of minder. En dat is wat Ziggo nou eens eerst moet oplossen voordat nieuwe avonturen begonnen worden.

    Mijn mening...
     
  8. Waarom ziggo van alle kante zwart maken ik vindt gewoon ben je niet te vreden over ziggo moet je gewoon opdonderen en een andere provider zoeken

    Doe je dat niet dan graag de klep houden en stoppen met ziggo zwart te maken.. en tevreden zijn met wat je hebt

    Ziggo is alleen maar een beste provider als ze wat doen in jullie voordeel en als het maar iests te langduurt of er wordt wat belooft en men krijgt er geen bericht over dan is ziggo de klootzak van de providers


    iedere provider nheeft wel zijn fouten
     
  9. Je wordt er toch niet goed van al dat gezeik over ziggo

    Hun doen hun uiterste best om alles voor elkaar te krijgen en hier doen ze niks anders dan zeuren over dingen die fout gaan
    en dingen die goed gaan hoor je niemand over

    sorry voor de taalgebruikt in mijn vorige bericht

    Ben er een beetje zat van al dat geklets over ziggo
     

  10. Helemaal mee eens :frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina